gamle el nye dansk film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: gamle el nye danske film

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.759 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. februar 2009

Diana...

Hej alle sammen

Hvad kan i bedst li de gamle danske film eller de nye?

Knus Diana som elsker de gamle danske film men kan os lide de nye men synes de gamle er bedre ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

ekzunz

De nye!! Helt klart. Jeg er altså ikke så god til de gamle, men overrasker dog alligevel mig selv engang imellem ved at blive fanget af Baronessen på Benzintanken eller hvad den nu hedder.....

Men jeg synes der er super humor i mange af de nye danske film, og også de mere alvorlige som En Kærlighedshistorie, Efter Brylluppet og lign synes jeg er rigtigt gode!!

Anmeld

11. februar 2009

Pia.

jeg har krydset i begge dele... kan rigtig godt lide de gamle danske film og serier - Matador f.eks skal da ses en gang om året...

men de nye danske er også helt okay, der er mange gode imellem...

Anmeld

11. februar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg er helt sikkert mest til de nye...
Der er dog enkelte af de gamle jeg synes er rigtig gode, såsom for eksempel Olsen Banden og Det Forsømte Forår...

Anmeld

11. februar 2009

Tynen

Intet slår da Den eneste ene!!!!

Anmeld

11. februar 2009

fam.4xc

Znuzke skriver:

De nye!! Helt klart. Jeg er altså ikke så god til de gamle, men overrasker dog alligevel mig selv engang imellem ved at blive fanget af Baronessen på Benzintanken eller hvad den nu hedder.....

Men jeg synes der er super humor i mange af de nye danske film, og også de mere alvorlige som En Kærlighedshistorie, Efter Brylluppet og lign synes jeg er rigtigt gode!!

lige mine ord

Og hvor er det hyggeligt at blive fanget i sådan en gammel film i en weekend vagt på demens afd hvor jeg arbejder - det er bare noget de kan finde ro ved

Anmeld

12. februar 2009

Stumpen

Jeg har krydset af i begge...
Men må sige at jeg synes det er irriterende når de genindspiller eller hvad det nu hedder far til fire og mine søsters børn, for det kan aldrig blive det samme.. De kunne nemt lave dem under andre titler...

Anmeld

12. februar 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Jeg har krydset af i begge...
Men må sige at jeg synes det er irriterende når de genindspiller eller hvad det nu hedder far til fire og mine søsters børn, for det kan aldrig blive det samme.. De kunne nemt lave dem under andre titler...

Helt enig det synes jeg er rigtig trist.

Anmeld

12. februar 2009

Lullaby

Jeg elsker begge dele. Ser tit mine søsters børn men syntes abolsut også at der er latterligt at de geninspiller gamle fim

Anmeld

12. februar 2009

charlottekri

Jeg har sagt de gamle film, for hvem kan ikke sidde og nyde de klassiske morten korch!! og hvad med gamle Ole og Nick he he og de gamle soldaterkammerater og deslige
ELKSER gamle danske film!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.