ondt i maven. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. november 2011

JJH

Øv jeg har ondt i den øverste del af maven idag, altså fra navlen og op ad. det er en stikkende smerte der forværres ved tryk og bevægelser.

Bliver lidt bekymret, men det hænger måske også sammen med at jeg ikke har været til NF-scanning endnu, og er lidt nervøs for om alt er som det skal være.

går og overvejer om jeg skal ringe til lægen eller det bare er pjat. Hvad tænker i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

jette1983

Det kan være fordi din livmor udvider sig, lidt mavepine er helt normalt når man er gravid, det er bare en af de "dejlige" ting der følger med, læg dig ned og slap af, hvis det bliver værre så du ikke kan holde det ud kan du ringe til vagtlægen men jeg ville nok starte med at tage den lidt med ro. God bedring.

Anmeld

6. november 2011

JJH

jette1983 skriver:

Det kan være fordi din livmor udvider sig, lidt mavepine er helt normalt når man er gravid, det er bare en af de "dejlige" ting der følger med, læg dig ned og slap af, hvis det bliver værre så du ikke kan holde det ud kan du ringe til vagtlægen men jeg ville nok starte med at tage den lidt med ro. God bedring.

men hvis det er livmoderen der udvider sig, og det er ligamentsmerter, syntes jeg der står alle steder at det gør ondt nederst i maven, og der er intet. det er kun fra navlen og op.

Anmeld

6. november 2011

jette1983

JJH skriver:

men hvis det er livmoderen der udvider sig, og det er ligamentsmerter, syntes jeg der står alle steder at det gør ondt nederst i maven, og der er intet. det er kun fra navlen og op.

Det kan sagtens være ligament smerter, det kan også være fordi din livmor skubber til dine andre organer, det kan gøre temmelig Nas

Anmeld

6. november 2011

JJH

jette1983 skriver:

Det kan sagtens være ligament smerter, det kan også være fordi din livmor skubber til dine andre organer, det kan gøre temmelig Nas

Det er jeg glad for at høre, nu kan jeg tage det lidt mere roligt. det er også fordi jeg er så dum at gå ind og søge på det, hvor jeg læste at nogle havde det sådan op til en spontan abort.  Jeg skal lade være med at læse de fortællinger.

Anmeld

6. november 2011

jette1983

JJH skriver:

Det er jeg glad for at høre, nu kan jeg tage det lidt mere roligt. det er også fordi jeg er så dum at gå ind og søge på det, hvor jeg læste at nogle havde det sådan op til en spontan abort.  Jeg skal lade være med at læse de fortællinger.

Ja puha man bliver hurtigt nervøs.

Anmeld

6. november 2011

JJH

jette1983 skriver:

Ja puha man bliver hurtigt nervøs.

alt for hurtig. men tusind tak for hurtigt svar der kunne berolige mig lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.