Tja, da jeg fandt ud af at jeg var gravid var der da en hel masse tvivl. men tanken om ednu en abort var mig helt umulig at komme igennem, og jeg kunne ikke finde en god frund til jeg ikke kunne tage vare på det her barn nu ..
så bestemte mig for at dette liv jeg selv havde været med til at lave, skulle have en chance, selvom at jeg har arborteret før, og på ingen måde var sikker på at den lille klarede det så langt som hun heldigvis har gjort
tager det lidt sm et tegn på at det denne gang var den rigtige beslutning jeg tog..
men jeg har dog ikke tænkt mig som tingene er lige nu (uden en far) at sætte endnu et barn i verdenen. og finder jeg en der ikke vil have børn, er det hel fint med mig.. har dt ldt sådan at dr er børn nok i denne verden, og så vl jeg hellere adoptere et brn der har en svær fremtidudsigt, og gøre en forsel i dette bars liv.
dog, ved jeg gdt at jeg nok med tide findr en ny mnd, og ha vil sikkert gerne have et barn på et tdspunkt, og så ville jeg selvf. tage det op til overvejelse igen.
Anmeld