hvilke slags piller`???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. november 2011

mukka88

Hej piger jeg er blevet gravid Hvilke slags vitamin piller er gode osv? og hvad SKAL man tage ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

freiasmor

Du skal have 400mg, folinsyre hverdag til uge 12,mener jeg og jern fra uge 10..

du kan købe gravitamin som har det hele, eller gå i Matas og få deres tilskud - det er det samme, men koster ikke ligeså meget

Anmeld

6. november 2011

mukka88

Freismor skriver:

Du skal have 400mg, folinsyre hverdag til uge 12,mener jeg og jern fra uge 10..

du kan købe gravitamin som har det hele, eller gå i Matas og få deres tilskud - det er det samme, men koster ikke ligeså meget

gravitamin er der også folsyre i eller skal man købe dette ved siden af ?

Anmeld

6. november 2011

freiasmor

mukka88 skriver:

gravitamin er der også folsyre i eller skal man købe dette ved siden af ?

folsyre er vidst det samme som folinsyre - jeg kalder det bare det når nu min læge selv siger det er sådan :s og ja det er i

Anmeld

6. november 2011

mukka88

Freismor skriver:

folsyre er vidst det samme som folinsyre - jeg kalder det bare det når nu min læge selv siger det er sådan :s og ja det er i

fiiint så skal jeg bar spise gravitamin Maaange tak for hjælpen

Anmeld

6. november 2011

Silas&Mille

Bare en indskyldelse: det er ikke sikkert du får brug for at tage jern. Det afhænger af din blodprocent.

Jeg har fx en meget høj blodprocent og har ikke haft behov for at tage jern under mine graviditeter. Men hør ad hos lægen om jern er nødvendigt, det kan han/hun se via en lille blodprøve (stik i fingeren).

Kender mange der har taget jern og fået meget hård mave og sådan og det er ikke så behageligt To af dem fandt senere ud af at de ikke have behøvet at tage jern, da de også har en meget høj blodprocent.

Anmeld

6. november 2011

mukka88

SilasMor skriver:

Bare en indskyldelse: det er ikke sikkert du får brug for at tage jern. Det afhænger af din blodprocent.

Jeg har fx en meget høj blodprocent og har ikke haft behov for at tage jern under mine graviditeter. Men hør ad hos lægen om jern er nødvendigt, det kan han/hun se via en lille blodprøve (stik i fingeren).

Kender mange der har taget jern og fået meget hård mave og sådan og det er ikke så behageligt To af dem fandt senere ud af at de ikke have behøvet at tage jern, da de også har en meget høj blodprocent.

okey tak Jeg er nu ret sikker på jeg skal tage jern, da jeg altid har haft jernmangel  

Anmeld

6. november 2011

Silas&Mille

mukka88 skriver:

okey tak Jeg er nu ret sikker på jeg skal tage jern, da jeg altid har haft jernmangel  

ja så er det nok nødvendigt

var også bare en tanke, for synes selv det ville være træls at tage noget man egentligt ikke har brug for

Anmeld

6. november 2011

mukka88

SilasMor skriver:

ja så er det nok nødvendigt

var også bare en tanke, for synes selv det ville være træls at tage noget man egentligt ikke har brug for

ja nemlig tak for tippet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.