Kraftig hovedpine og graviditet :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.500 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg har haft kraftig hovedpine siden igår middags, er mega træt de sidste par dage, meget mere end jeg plejer også bliver jeg svimmel i ny og næ her i de sidste to dage...

Men, skal vel bare hvile mig? Det vel ikke farligt eller et tegn på noget.. Er i uge 30...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Jeg har haft kraftig hovedpine siden igår middags, er mega træt de sidste par dage, meget mere end jeg plejer også bliver jeg svimmel i ny og næ her i de sidste to dage...

Men, skal vel bare hvile mig? Det vel ikke farligt eller et tegn på noget.. Er i uge 30...

Jeg ville nok ringe på hospitalet og få tjekket mit blodtryk for at være sikker på det ikk er begyndene svangerskabs forgiftning?

Anmeld

6. november 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg havde også et par dage i min graviditet, da jeg var lige så langt henne som dig med en kraftig hovedpine. Jeg tog en slapper i sengen de dage og mørklagde værelset... Jeg prøvede at tage et par piller, men det hjalp ikke. 

Som banditten2011 skriver, må du nok hellere ringe til sygehuset. 

Jeg gjorde det ikke, og de tog det ikke alvorligt, da jeg var til tjek et par dage efter 

Anmeld

6. november 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

JeJeg har haft kraftig hovedpine siden igår middags, er mega træt de sidste par dage, meget mere end jeg plejer også bliver jeg svimmel i ny og næ her i de sidste to dage...

Jeg ville også lige ringe forbi fødegangen..

Det er bedre, at have fået det tjekket..

Anmeld

6. november 2011

NilleG

Jeg har også meget kraftig hovedpine sidste uge 5 dage i træk... En dag begyndte det at flimre meget kraftigt for mine øjne i over en tiome i træk og der kontaktede jeg jordemoderen, og jeg blev tjekket og der var ingen ting.. men hvis du er i tvivl så ring til din jordemoder så guider de dig!!! Jeg er selv 34+1

Anmeld

6. november 2011

norenberg

jeg vil få det tjekket...der behøver ikke være noget farligt i det....jeg havde hovedpine i 8 uger i min 2 graviditet hvor jeg fik mr scannet hovedet osv men de fandt aldrig en grund...og to dage efter fødseln af min søn var hovedpine væk...

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar.

Ringede til lægevagten, og hun sagde hvile og ro og at der var sådan noget i luften, så længe jeg kunne mærke den lille og ikke havde feber og sådan, så var det i orden. Så det dejligt. Men, skal til læge imorgen rutine besøg, også vil jeg lige snakke med hende om det. Men, bliver det værre med den hovedpine, ja, så ringer jeg derind igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.