Og vi venter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Gaia

Tak tak for alle lykkeønskningerne og alle de fine forslag til navne de vil klart blive overvejet, undtagen et...Linus for det hedder min dejlige nevø forløbelig ser vores fælles liste således ud: william, villads, malthe, elias, august, joakim, sander, adam, niklas og så kunne jeg få kæresten med på Njord, Theo  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Lykkegror

Gaia skriver:

Tak tak for alle lykkeønskningerne og alle de fine forslag til navne de vil klart blive overvejet, undtagen et...Linus for det hedder min dejlige nevø forløbelig ser vores fælles liste således ud: william, villads, malthe, elias, august, joakim, sander, adam, niklas og så kunne jeg få kæresten med på Njord, Theo  

Njord er FANTASTISK! Det har jeg aldrig hørt før?! Det stemmer jeg på! Maja og Njord.. Åh, hvor fint! 

Anmeld

7. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Gaia skriver:

En lille DRENG så tydeligt det kunne ses vi spottede det lige med det samme hun begyndte at scanne. Han lå og strittede med det helefantastisk maja skal have en lillebror så mangler vi bare navnet...nogle forslag?? Skal helst passe med Maja og helst ikke være for alm. Dvs. Rasmus, frederik, søren osv..er mere over i william, malthe genren men forslag modtages gerne 

Tillykke! 

Maja og Milton? 

Anmeld

7. november 2011

babymus77

Min far har navnet Julius med helt tilbage fra tip tip oldefar !!! Det er også sødt!! Stort tillykke med bette fyren i maven;-)

Anmeld

7. november 2011

heidi30

Stemmer på Malte (uden H) har nemlig selv én af slagsen 

Anmeld

7. november 2011

Nina Amelia

Stort tillykke med lillemanden!! Jeg er altså også helt vild med Njord

Er det NF du har været til hvor de allerede kunne se kønnet?

Anmeld

7. november 2011

Gaia

Nina Amelia skriver:

Stort tillykke med lillemanden!! Jeg er altså også helt vild med Njord

Er det NF du har været til hvor de allerede kunne se kønnet?

Nej vi købte en kønsscanning på scanningsklinikken i kolding . Man skal hen efter 14+0 inden de kan fortælle kønnet  

Anmeld

7. november 2011

Gaia

heidi30 skriver:

Stemmer på Malte (uden H) har nemlig selv én af slagsen 

Synes også det er pænt uden h, men manden vil have h med, selvom jeg kommer til at tænke på the hver gang 

Anmeld

7. november 2011

Gaia

Lykkegror skriver:

Njord er FANTASTISK! Det har jeg aldrig hørt før?! Det stemmer jeg på! Maja og Njord.. Åh, hvor fint! 

Ja det kan jeg også godt se for mig  

Anmeld

7. november 2011

Sara.

Gaia skriver:

Hvordan udtales Njord?
Jeg er mor til en dreng der hedder Nor nemlig :-)

Jeg synes at Maja og Villas passer rigtig godt sammen.
Eller Maja og Theo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.