1 jm besøg på tirsdag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. november 2011

sandramor

hej piger :-)
så sker der snart lidt igen... sys det har været lidt træls den sidste måned intet at skulle i forb. med min graviditet... men tirsdag har jeg mit første jm besøg... ved godt der ik skal ske så meget andet end snak første gang... men glæder mig alligevel... sys også det var på tide... er 17+5 på tirsdag...
og onsdagen efter skal jeg til md scanning hvilket jeg også glæder mig meget til... blir spændende om de kan se om det så også er en pige der svømmer rundt derinde.... og ik mindst om jeg har foran liggende moderjbge... for sys jeg snart burde mærke hende derinde når jeg er i uge 18 og det er min 2 graviditet... har mærket en lille smule til hende men ik meget og kan høre hun virkelig mosler rundt derinde men mærker ik meget til det... er der andre der har mærket
baby sent også selvom moderkage ik lå foran???? første gang mærkede jeg min datter i uge 17 ca...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

sandramor

den forsvandt hurtigt....

Anmeld

6. november 2011

B&J

ej hvor bliver det dejligt at du skal til dit først Jm besøg,

og bedre at du skal til scanning så man kan se den lille guld klump inde i maven og det kan være den ligger så du ikke kan mærke babyen.. sådan er de jo også ind i mellem

Anmeld

6. november 2011

sandramor

ja det blir bare dejligt :-) :-)

ja det ku jo egentlig godt være hun ligger så hun måske sparker ind af istedet for ud af.... er bare så utålmodig angående det kan jeg mærke :-) og angsten for at der er noget galt slipper jeg nok aldrig helt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.