Hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. februar 2009

margit

Jeg har termin den 16/10 og håber at der kommer flere til denne her gruppe.
Knus Margit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2009

Mette Nelson

Hejsa.
Så blev det endelig min tur til at komme på Baby.dk.
Min terminsdato er stadig lidt uklar. Jeg mener den er omkring den 27. Oktober, men det er endnu ikke blevet bekræftet af lægen.
Jeg blev gravid i mit 2. forsøg på kunstig befrugtning. Dette er min 3. graviditet totalt. De 2 første blev desværre ikke til noget. Så jeg håber på at det gode ordsprog holder..... Alle gode gange 3.
Mette

Anmeld

27. februar 2009

tumle81

Hejsa

Hører vist også til her!

Jeg er blevet gravid med mit 3. barn, jeg har i forvejen Victoria fra 16. marts 2004 og Valdemar fra 7. juli 2007. Nu er jeg blevet gravid igen, det var ikke lige planlagt men vi beholder barnet.

Jeg vil meget gerne have flere børn, og jeg kan ikke få mig selv til at få en abort, det ville psykisk ikke være godt for mig. Tror slet ikke jeg ville tilgive mig selv, og ville gøre for andres skyld bestemt ikke min egen!
Jeg har regnet mig frem til at jeg har termin omkring 29. oktober...

Lidt rodet indlæg, men håber det er ok...

Knus Kathrina

Anmeld

29. marts 2009

christinam

hey allesammen jeg har termin den 26}10 glæder miig

Anmeld

29. marts 2009

Anden gang

Hej Margit

Så du også var fra vestsjælland, hvor skal du scannes og føde henne? Jeg ha termin den 13 oktober så vi er tæt på hinanden. Jeg skal scannes på holbæk sygehus og føde på Slagelse sygehus. Ser frem til at høre fra dig.

Anmeld

30. marts 2009

Skytten

Hej alle sammen,

Jeg må vist også høre til i denne gruppe, har termin d. 17. november..

Dvs. jeg er i 7. uge og ved at vænne mig til tanken. Det er vores første barn, så alt er meget nyt. Jeg svinger mellem total glæde og dyb bekymring for at noget går galt - kender I det?

Men mest af alt er jeg bare TRÆT!! Og utålmodig, for jeg glæder mig til man kan se maven, og til jeg kan fortælle det til alle. Indtil videre er det kun nogle nære venner det ved det.
Hvornår har I andre fortalt det?

Tillykke til alle, der også venter et lille efterårsbarn

Anmeld

30. marts 2009

margit

Hej første gang

Jeg bor lige udenfor Roskilde, og skal nok føde på Roslikde syghus, Men vi har ikke besluttet os endnu. Vi havde en meget dårlig oplevelse på Roskilde syghus sidste forår. Vi mistede vores barn i uge 16, og den behandling vi fik var under al kritik.
Dette er 4 (eller 5 hvis barnet vi mistede tælle med) jeg er gravid. Jeg har to store drenge og en pige. Drengene er 18 og 15 år, og pigen er 4½ år.

Knus
Margit (11+3)

Anmeld

31. marts 2009

tumle81

Jeg bor i Køge og skal føde på Roskilde sygehus.

Det har jeg også gjort de 2 andre gange og har begge gangene været fuldt ud tilfreds med behandlingen af både mig og mine børn...

Jeg skal til NF 16 april og glæder mig til at se spunken. Selvom det er 3. gang synes jeg ikke jeg er specielt tyk endnu

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.