Jeg søger disse øreringe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.356 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Laura.

Jeg fik dem af min storesøster da jeg var mindre.. Nu vil jeg SÅ gerne have dem igen, men kan ikke finde dem nogen steder.

Jeg mener at have fået at vide, at det var et Italiensk firma der lavede dem dengang, men kender ikke deres navn.. Øreringene kunne fås i flere farver og var lavet i træ.

Kan nogen hjælpe ??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

MissBee

Dk Lady skriver:

Jeg fik dem af min storesøster da jeg var mindre.. Nu vil jeg SÅ gerne have dem igen, men kan ikke finde dem nogen steder.

Jeg mener at have fået at vide, at det var et Italiensk firma der lavede dem dengang, men kender ikke deres navn.. Øreringene kunne fås i flere farver og var lavet i træ.

Kan nogen hjælpe ??

Jeg kan godt huske dem, havde dem selv i orange... Men hvor de var købt  tænker lidt et kræmmermarked??

Anmeld

6. november 2011

Laura.

MissBee skriver:

Jeg kan godt huske dem, havde dem selv i orange... Men hvor de var købt  tænker lidt et kræmmermarked??

Ja, det er meget muligt at man kan være heldig at finde dem der, men det er bare ikke lykkes mig endnu.. :/

Men tak for dit svar.

Anmeld

6. november 2011

Stine85

Dk Lady skriver:

Kan nogen hjælpe ??

Har lige kigget på eBay og søgt på parrot earring - og der kommer en del forskelligt op. Ved ikke om der er nogen i træ, da jeg ikke lige har tid til at kigge alle sider igennem  Eller Trendsales måske

Anmeld

6. november 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg købte engang sådan nogle i souvenir-butikken i randers regnskov..

Anmeld

6. november 2011

Laura.

Stine85 skriver:

Har lige kigget på eBay og søgt på parrot earring - og der kommer en del forskelligt op. Ved ikke om der er nogen i træ, da jeg ikke lige har tid til at kigge alle sider igennem  Eller Trendsales måske

iih tak - det prøver jeg så..

Anmeld

6. november 2011

Laura.

AnjaM skriver:

Jeg købte engang sådan nogle i souvenir-butikken i randers regnskov..

hm.. jeg kommer bare aldrig så langt op i jylland... men tak for dit svar

Anmeld

6. november 2011

Laura.

Vivian67 skriver:

Tjek lige denne side: http://www.amio.dk/butik/merrilldesign/produkter/?sectionId=2354&sort=priceAsc&page=6

Wee.. et skridt nærmere eftersøgningen.. jeg tjekker det ud, mange tak..

Anmeld

6. november 2011

Pia.

Dk Lady skriver:

Kan nogen hjælpe ??

Sådan nogen havde jeg også i røde... de var faktisk købt på et kræmmermarket mener jeg ... man kunne få dem alle steder den gang...

Har du søgt på papegøje ørerringe ?

Håber du finder dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.