Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isabellamor skriver: jeg syntes kun jeg kan finde billeder af din søn som er skøn i øvrigt
jeg syntes kun jeg kan finde billeder af din søn
som er skøn i øvrigt
ihh mange tak...
uhh jamen jeg ligger ind under en gamle tråd ´
https://www.baby.dk/debat/132409pi1/foer-rund-nu-sund/opdatering-ang-gastric-bypass-3mdr-siden.aspx
her er den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merichs skriver: SÅDAN!!! Det er bare så flot!!
SÅDAN!!! Det er bare så flot!!
Ihh mange tak skal du have
***S*** skriver: Hvor er du sej!! Rigtig flot!
Hvor er du sej!! Rigtig flot!
mange tak
Ansemusen skriver: Du er SÅ sej mama FANTASTISK!!!
Du er SÅ sej mama
FANTASTISK!!!
Ihhh jaaaa jeg er så mange tak
twinboys skriver: du er bare sååååååååååååå sej.... tillykke
du er bare sååååååååååååå sej.... tillykke
mange mange mange tak
B&J skriver: ihh mange tak... uhh jamen jeg ligger ind under en gamle tråd ´ https://www.baby.dk/debat/132409pi1/foer-rund-nu-sund/opdatering-ang-gastric-bypass-3mdr-siden.aspx her er den
nårrrh.. ja for søren. ej jeg glæder mig til at se når du lægger billeder op næste måned så
isabellamor skriver: nårrrh.. ja for søren. ej jeg glæder mig til at se når du lægger billeder op næste måned så
jaaa... glæder mig også har nemlig ikke taget et billede siden og tit ser man jo vildt stort forskeld fra billede til billede
B&J skriver: Hej til alle dem der følger mig... nu er det 5mdr siden idag jeg fik min operation... min start vægt var 149,4 idag 102,4 så jeg har tabt 47kg ialt jeg er såååå super glad og glæder mig til jeg når mit mål der er 39kg tilbage før jeg er normal vægtig igen masser af søndags krammer til jer fra mig
Hej til alle dem der følger mig...
nu er det 5mdr siden idag jeg fik min operation...
min start vægt var 149,4
idag 102,4
så jeg har tabt 47kg ialt jeg er såååå super glad og glæder mig til jeg når mit mål der er 39kg tilbage før jeg er normal vægtig igen
masser af søndags krammer til jer fra mig
Hvor er det dog bare flot.
livhemdrup skriver: Hvor er det dog bare flot.
mange tak hvor er du sød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128