kvalme......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. november 2011

eliasogmor

pyh hvor er det slemt den her gang..... jeg regner ikke med at tage 25 kg  på den her gang.. da jeg ingen appitit har..... tror jeg vil prøve med de der seabands ,fra matas..  nogen der har erfaring med dem???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Regitze89

Øv! Og ja, jeg har mine armbånd på i skrivende stund og min erfaring er at de hjælper. :-)

Jeg ønsker dig en kvalmefri uge!

Anmeld

6. november 2011

Sille86

Uhh kan godt følge dig, lider selv voldsomt af kvalme... Hvad er det for nogle armbånd i snakker om...knus fra endnu en forkvalmet gravid..

Anmeld

7. november 2011

Regitze89

Det er nogle svedbånds-agtige armbånd, hvorpå der sidder en lille kugle, som trykker ind på et punkt på indersiden af håndleddet og lindrer kvalme. Hos mig sidder de i hvert fald temmelig permanent på :-)

Anmeld

7. november 2011

eliasogmor

skal ud og købe dem..lige så snart matas åbner....

Anmeld

7. november 2011

pemiro

Jeg købte nogle i fredags, og vil sige de hjælper ret godt. Hos mig fjerner de stort set kvalmen, som jeg normalt har fra morgen til aften og når jeg vågner om natten
Så er ret glad for mine armbånd.

Jeg købte mine på apoteket til 127 kr for en pakke med to.

Anmeld

7. november 2011

eliasogmor

pemiro skriver:

Jeg købte nogle i fredags, og vil sige de hjælper ret godt. Hos mig fjerner de stort set kvalmen, som jeg normalt har fra morgen til aften og når jeg vågner om natten
Så er ret glad for mine armbånd.

Jeg købte mine på apoteket til 127 kr for en pakke med to.

har købt dem... har haft dem på i snart  2 timer..og synes de tager toppen af kvalmen..så det er rart..skulle gerne lige genemføre den her sidste praktik..så det er ret vigtigt....

Anmeld

7. november 2011

pemiro

eliasogmor skriver:

har købt dem... har haft dem på i snart  2 timer..og synes de tager toppen af kvalmen..så det er rart..skulle gerne lige genemføre den her sidste praktik..så det er ret vigtigt....

Lækkert. Håber de med tiden hjælper mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.