Macrolf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Monica

Hej Macrolf - og andre.

Du som har en fantastisk rygrad må hjælpe mig. Jeg har nu tabt 17 kg og mangler KUN 3 kg. Men de sidder fast. Jeg spiser fornuftigt til alle måltider men det er det indimellem jeg ikke kan lade være...

Jeg er faktisk begyndt hos en kostvejleder som jeg går hos hver uge, men vægten rykker ikke det store. Hun måler min vægt,min fedt % og min body age. Jeg løber 3-4 gange om ugen 5-7km, så er aktiv nok. Jeg går bare AMOK i slik og kager for tiden...

Ville ønkse at jeg kunne få et mentalt spark i røven og nå mit mål. Vil IKKE give op lige inden målstregen. Har du et godt råd? Har aftalt med hende vejlederen at jeg skal nåmit mål inden jul, men det virker SÅ uoverskueligt...

Moni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Susan1978

søvn, vand, det gode fedt og stress af. !!

Anmeld

18. november 2011

..

Monica skriver:

Hej Macrolf - og andre.

Du som har en fantastisk rygrad må hjælpe mig. Jeg har nu tabt 17 kg og mangler KUN 3 kg. Men de sidder fast. Jeg spiser fornuftigt til alle måltider men det er det indimellem jeg ikke kan lade være...

Jeg er faktisk begyndt hos en kostvejleder som jeg går hos hver uge, men vægten rykker ikke det store. Hun måler min vægt,min fedt % og min body age. Jeg løber 3-4 gange om ugen 5-7km, så er aktiv nok. Jeg går bare AMOK i slik og kager for tiden...

Ville ønkse at jeg kunne få et mentalt spark i røven og nå mit mål. Vil IKKE give op lige inden målstregen. Har du et godt råd? Har aftalt med hende vejlederen at jeg skal nåmit mål inden jul, men det virker SÅ uoverskueligt...

Moni

Hejsa,

Har først set dit indlæg nu

Hvor er du sej, 17 kilo er godt gået og sejt at du løber så meget

Det bedste jeg ser du kan gøre er at logge din mad på enten madlog eller madital bare indtil du er kommet af med de irriterende 3 kilo. Det er virkeligt en øjenåbner, selv som du spiser fornuftigt, så indtager du tydeligvis for mange kcal til at tabe sig. Hvis du logger og er HELT ærlig og vejer ALT og indtaster ALT så får du et helt nøjagtigt billede af hvor mange kcal du indtager og måske det kan give dig lysten og sparket til lige at gi den en skalle - det er jo kun 3 kilo! Hvis jeg var dig så ville jeg sætte mit kcal ned så det ikke overstiger 1000 om dagen, så tager det altså ikke mere end 2-3 uger så er de væk og du kan gå i gang med vedligehold.

Jeg tror på dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.