Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har for et par dage siden testet svagt positiv, og her igår testede jeg negativ. Skulle nok være omkring 3+2.Men her kommer mit spørgsmål.Aner ikke om jeg er gravid, men har haft så meget kvalme her de seneste dage, og kastet op et par gange.Kan dette skyldes graviditet (når det er så tidligt og hvis jeg overhovedet er gravid )?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har før haft positive teste og et par dage senere var den negativ. og min læge mente jeg havde haft en bio- graviditet...
Men ellers vente med at teste til dagen efter du skulle havde haft din mens
Nana88 skriver: Jeg har før haft positive teste og et par dage senere var den negativ. og min læge mente jeg havde haft en bio- graviditet... Men ellers vente med at teste til dagen efter du skulle havde haft din mens
ja, venter i hvert fald til næste uge med at teste igen. håber at den første var rigtig
Men da jeg havde en bio- graviditet.. Var jeg faktisk glad, altså ikke fordi den ikke blev, men fordi jeg tænkte YES... Vi kan godt lave en baby sammen..
Og nu 2 månder senere, er vi faktisk sikker på jeg er gravid igen
Nana88 skriver: Men da jeg havde en bio- graviditet.. Var jeg faktisk glad, altså ikke fordi den ikke blev, men fordi jeg tænkte YES... Vi kan godt lave en baby sammen.. Og nu 2 månder senere, er vi faktisk sikker på jeg er gravid igen
jeg håber specielt på den her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128