Hcg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.634 visninger
21 svar
1 synes godt om
5. november 2011

Nana88

Hej piger

Jeg var inde i søndags 30/10 og få taget en blodprøve der var mit HCG på 11. så var jeg inde igen om tirsdagen hvor de lå på 15. også var jeg igen inde i torsdags hvor det var på 24.

Lægerne mener det stiger som normalt, min de fortæller ikke så meget. Så pigerer der nogle af jer, der tidligt i jeres graviditet har fået taget en blodprøve får at se hvad jeres HCG tal lå på og hvor langt var i henne da den blev taget ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

sandramor

jeg fik også målt mit hcg tal i starten af min graviditet.. mener det var i uge 5+ eller 6+ hvor det var 4000 og det steg så til 13000 på 3 dage og så til 32000 og igen til 56000.. og er idag 17+3
hvis lægen mener det udvikler sig fint tror jeg bare du skal slappe helt af
ens hcg niveau er meget individuelt.. det vigtigste er at det fordobler sig pr 2 dag..

Anmeld

6. november 2011

mortilnoahogmelina

Jeg har os fået taget mit i uge 5 første gang 600 noget 2 dage senere 1400 noget OG igen i uge 6 og der var det på 4000 og noget .

Jeg fik en dejlig dreng ud af det .

Anmeld

6. november 2011

Nana88

Jamen så er jeg jo nok bare ikke så langt henne, men det er jo også hvad lægerne siger

Anmeld

6. november 2011

Nana88

Men skl havde taget en blodprøve igen mandag så håber jeg bare det er stiget en del

Anmeld

6. november 2011

sandramor

hvor langt skulle du være henne ca? :-)

Anmeld

6. november 2011

Nana88

sandramor skriver:

hvor langt skulle du være henne ca? :-)

Jamen regner med at være omkring 3 uger henne ca. og det passer vidst også meget godt ud fra mit HCG tal

Anmeld

6. november 2011

sandramor

ja så vil din krop jo også først være begyndt at danne hcg :-) så håber jeg det har taget et godt skridt op af på mandag :-)

Anmeld

6. november 2011

Nana88

sandramor skriver:

ja så vil din krop jo også først være begyndt at danne hcg :-) så håber jeg det har taget et godt skridt op af på mandag :-)

jov tak

Det skal ca ligge mellem 40-50 på mandag, ellers er der nok ikke noget hvis den ikke er så høj

Anmeld

6. november 2011

sandramor

så krydser jeg for at den ligger deroppe af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.