gave til det gravide par

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. november 2011

Anonym trådstarter

hvad giver man et par i gave der venter sig?

Tænker de skal have en oplevelse, men det er sgu ret dyrt. Har haft kig på en bio og cafe tur i de der bokse. Den koster 500 kr men en sådan oplevelse er jo hurtigt overstået.

RÅD?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

ano14316

hvad giver man et par i gave der venter sig?

Tænker de skal have en oplevelse, men det er sgu ret dyrt. Har haft kig på en bio og cafe tur i de der bokse. Den koster 500 kr men en sådan oplevelse er jo hurtigt overstået.

RÅD?

en gang massage til den gravide.. Det vil manden også blive glad for på et tidspunkt..

Jeg har besluttet mig for at det næste par vi kender er skal have børn, der skal hun have en gang massage i gave, det var nok det jeg trængte allermest til.. 

Og synes hun ikke det er rart mens hun er gravid, så bliver det garanteret aktuelt når hun ammer.. 

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

en gang massage til den gravide.. Det vil manden også blive glad for på et tidspunkt..

Jeg har besluttet mig for at det næste par vi kender er skal have børn, der skal hun have en gang massage i gave, det var nok det jeg trængte allermest til.. 

Jeg synes de skal have noget sammen.. Det er min bror og hans kæreste og jeg ville synes det var lidt synd hvis min bror ikke fik noget fra mig han også fik noget ud af

Anmeld

5. november 2011

Bom

Anonym skriver:

Jeg synes de skal have noget sammen.. Det er min bror og hans kæreste og jeg ville synes det var lidt synd hvis min bror ikke fik noget fra mig han også fik noget ud af

Hva med en lidt anderledes gave, som et 10 turs klippekort på ting i skal gøre for dem eller med dem, evt klippe græs plænen en gang, give middag, tage i biffen osv, det er kun fantasien der sætter grænser..

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Bom skriver:

Hva med en lidt anderledes gave, som et 10 turs klippekort på ting i skal gøre for dem eller med dem, evt klippe græs plænen en gang, give middag, tage i biffen osv, det er kun fantasien der sætter grænser..

Det er en god ide.. Men jeg tror jeg må springe over hvor gærdet er lidt lavere. Har 2 små børn selv og overskuddet til glæsslåning osv er der ikke lige. .hahaha Og en middag for dem indebærer altid det dyreste. hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.