Gruppe på facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. november 2011

Truddi

Nogle som kunne være interesseret i at vi april-mødre opretter en gruppe på facebook? Synes ikke at der er den største aktivitet herinde, så kunne da være en mulighed 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Truddi skriver:

Nogle som kunne være interesseret i at vi april-mødre opretter en gruppe på facebook? Synes ikke at der er den største aktivitet herinde, så kunne da være en mulighed 

Ja da... helt klart - syntes vi er mange i april 2012 gruppen herinde...

Anmeld

6. november 2011

SLC

God idé, nej der er ikke meget aktivitet he he.  . men er meget på minmave, hvor aktiviteten er heeelt vild hehe

Anmeld

13. november 2011

Sucker for love

Den er jeg med på  

- kommer dog ikke så meget på facebook igen da jeg ikke rigtig kan få tiden til at gå derinde 

Anmeld

26. november 2011

Numsebumse

Hejsa,

Der er allerede oprettet en facebook gruppe for os, den hedder Mødregruppe April 2012 og er oprettet af Heidi Hermansen

Anmeld

26. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Numsebumse skriver:

Hejsa,

Der er allerede oprettet en facebook gruppe for os, den hedder Mødregruppe April 2012 og er oprettet af Heidi Hermansen

det er bare at når man skriver - mødregruppe april 2012 - i søgefelt på fb, så kommer der intet frem...

Anmeld

26. november 2011

Numsebumse

Det var mærkeligt, jeg fik den frem med det samme, men måske det er fordi en jeg kender er med i den...Prøv evt med stort M...

Anmeld

26. november 2011

Pipsemor

Hej!

Det var da et super godt initiativ!

Jeg ved, der er nogle fra andre babyforums der gør det og de har fået rigtig meget ud af det, så det vil jeg rigtig gerne være med til.

skal den oprettes som en lukket gruppe. Er der nogen, der ved, hvordan man gør det??

Knus fra Pipsemor.

Anmeld

26. november 2011

Pipsemor

Numsebumse skriver:

Det var mærkeligt, jeg fik den frem med det samme, men måske det er fordi en jeg kender er med i den...Prøv evt med stort M...

Hejsa,

Jeg kan heller ikke slå det op på FB, men mødregruppe? er vi ikke en terminsgruppe... ??

Anmeld

26. november 2011

Pipsemor

Mor til Frederic skriver:

Ja da... helt klart - syntes vi er mange i april 2012 gruppen herinde...

Hej

Hvordan får du din ticker med på den signatur?? Det lykkes ikke rigtig for mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.