Bondefruen skriver:
Er der en update på Oliver??
Sidder nærmest klisteret til skærmen hver gang du skriver noget, blir satme bekymret, hvordan gik det i Kolding?
jeg er her... jamen update... hvad skal jeg sige...
på hvad???
Hans spiseproblem ja der er ikke sket noget nyt...
Han hader mad og vejer som en lille mus... Han er opgivet af sygehusene... og ja lever af energidrikke for at han ikke taber sig...
Jeg kan made ham så spiser han da lidt...
........................................................................................................
Update på forleden dag hvis det er den du hentyder til....
Og til jer der llige vil følge med...
Onsdag gik Oliver i seng med lidt mave smerter, frisk torsdag morgen tog i skole og kom hjem til middag mega træt... Han hvilte sig inden turen gik til ridning... Efter ridning tog vi op på fars arbejdsplads, der elsker Oliver at være men han bad bare om at komme hjem...
Jeg puttede ham klokken 20.00 og han var mega træt... Klokken 22.00 vågner han grædende og krampende...( husk på hans smertegrænse er meget anderledes end andre børn... Når andre børn græder over smerter der ikke er til at holde ud er det normale smerter for Oliver, så når først Oliver græder er det der hvor det er mega høje smerter ) Jeg trøster ham men han kramper videre og endelig efter en 1/2 time falder han til ro inde i farmands seng... Jeg går i seng kl. 23.15 og får lige lukket mine øjne med Oliver liggende ved siden af mig, så er den gal igen... Han kramper sammen i 1/2 time igen og flyver rundt i sengen og ligger sig i fosterstilling og græder af vilde smerter... Han falder lidt til ro og ringer efter vagtlægen... Klokken er der 24.00 de siger de kommer ud inden for 1-2 timer... Oliver falder i søvn og ja hvad gør jeg ??? ja ordner vasketøj... Da klokken er 1.45 kramper han igen og jeg ringer til vagtlægen igen og beder dem skynde sig... og 10 min efter er han der... Og hvad får jeg at vide... maven er fin og blød... stik ham noget smertestillende og sov og kommer det igen så ring... Lorte vagtlæge...
Klokken 3.00 falder vi i søvn og vi får sovet 3timer så vågner jeg ved at vækkeuret ringer og 5 min efter kramper Oliver sammen igen... det gør han så i 1 1/2 time med 2min stop en gang imellem...
Jeg får Casper hjem og ringer til vagtlægen igen og de beder os køre til Aabenraa skadestue... Han bliver indlagt til obs og han får det faktisk godt... Og bliver udskrevet med indlæggelse hvis det vender tilbage...
Ja og så har han faktisk været sig selv siden uden mavekramper... Han havde ingen feber og lægerne ja de ved ikke hvad det har været... De har ikke en gang en ide om det, men det vigtigste er da at han er på toppen igen...
Majbritt