Scooter/wheely bug osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.134 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. november 2011

Maja_4000

Hvornår kan børn finde ud af sådan noget ? Ved godt det sikkert er meget forskelligt .. Men skal de f.eks. kunne gå uden støtte ? Eller .. ? 

Kom gerne med link til den I har , og fortæl også om den er god

Overvejer en i julegave til min datter .. Men hun er "kun" 1 år til december .. Er det for tidligt så ? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Maja_4000

5. november 2011

mth1987

Min datter har den store og hun er 1 1/2 til jul men har brugt den længe. Til at starte med skubbede hun rundt med den men nu kan hun sagtens køre på den. Så jeg ville ikk købe den lille.

Anmeld

5. november 2011

Sara.

Min søn er 1½ og har kørt scooter siden i sommers... Dog var det i starten mest hvor han stod med benene på hver side, holdte ved den og så gik, altså uden at sidde ned på den med numsen..

Wheeley bug og scooter ser jeg som lidt det samme :-) Ved dog ikke om Wheeleyen bliver brugt mest indenfor? Det er også min fornemmelse at børn kører meget hurtigere på scooteren....

Og så tror jeg det afhænger meget af barnet hvornår de er klar til det og har mod på at prøve:-) Har lige købt en løbe cykel til min søn i julegave, han viste nemlig stor interesse for min venindes...

Anmeld

5. november 2011

Maja_4000

mth1987 skriver:

Min datter har den store og hun er 1 1/2 til jul men har brugt den længe. Til at starte med skubbede hun rundt med den men nu kan hun sagtens køre på den. Så jeg ville ikk købe den lille.

Jeg mente bare sådan nogle ting med hjul på generelt

Havde også tænkt at hun skulle have den store , hvis det bliver en wheely bug .. Tror de holder meeeget længere (:

Anmeld

5. november 2011

Maja_4000

lærkes_mor skriver:

Min søn er 1½ og har kørt scooter siden i sommers... Dog var det i starten mest hvor han stod med benene på hver side, holdte ved den og så gik, altså uden at sidde ned på den med numsen..

Wheeley bug og scooter ser jeg som lidt det samme :-) Ved dog ikke om Wheeleyen bliver brugt mest indenfor? Det er også min fornemmelse at børn kører meget hurtigere på scooteren....

Og så tror jeg det afhænger meget af barnet hvornår de er klar til det og har mod på at prøve:-) Har lige købt en løbe cykel til min søn i julegave, han viste nemlig stor interesse for min venindes...

Jeg tror at hun får en løbecykel af farfar i julegave .. (men det kan I princippet også være en scooter eller wheely bug  - Det havde jeg glemt :b)

Hun går rundt med ALT hvad der kan skubbes , men kan ikke selv gå endnu .. Derfor tænkte jeg at hun måske i starten bare kunne skubbe rundt med den :b 

Anmeld

5. november 2011

Sara.

Maja_4000 skriver:

Jeg tror at hun får en løbecykel af farfar i julegave .. (men det kan I princippet også være en scooter eller wheely bug  - Det havde jeg glemt :b)

Hun går rundt med ALT hvad der kan skubbes , men kan ikke selv gå endnu .. Derfor tænkte jeg at hun måske i starten bare kunne skubbe rundt med den :b 

I den vuggestue jeg var i praktik i var der et barn der ikke kunne gå uden støtte, men som gik med wheeleyen, bare hvor den vendte forkert og hun gik lidt med den som gå vogn :-)

Og ellers så bliver din datter jo hurtigt større og efter jul kommer foråret og så synes jeg det er en perfekt gave til hende :-)

Gør jo ikke noget den først kan bruges lidt ude i fremtiden... sådan har jeg det i hvert fald når de er helt små...

Anmeld

5. november 2011

dorthemus

Min datter er 17 måneder og er begyndt at bruge sin lille wheely bug mariehøne inden for den sidste måneds tid. Inden da var hun komplet ligeglad med den. Er glad for at jeg ikke købte den store for hun er en lille spirevip som først nu kan nå ned med fødderne

Anmeld

5. november 2011

Muffin

Vores dreng bruger sin wheely bug som gå-skubbe-vogn  Så går han og skubber den rundt, forsøger at kravle op på den, men han er lidt for lille endnu-men han elsker at blive sat op på den og blive kørt rundt. Vi har den store og han fylder 1 år i denne måned. Han er rigtig glad for den, der går ikke en dag uden den blir brugt. Så den kan godt anbefales, det er musen og den er købt for længe siden på nettorvet.dk til sølle 450 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.