Hmmm.. Tager min krop p** på mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. februar 2009

Anonym trådstarter

Heej alle i kloge hoveder..

Har lige et lille bitte spørgsmål..
Min kæreste og jeg prøver at blive gravide.. Jeg er idag 8 dage over tid og har temmelig ømme bryster.. Men, testen siger negativ... Tog testen for 4 dage siden.. Tror i det bare er min krop der "tager pis på mig"..?
Tager ikke æl-tests så ved ik helt nøjagtig hvornår æl er hos mig, men vi har været "flittige" på lagenerne hele perioden..
Hva tror i..?

På forhånd tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

Amelia<3

Hej..

Jeg ved ikke hvad det kan være om du er eller ikke er, men jeg ved at man skal ikke tro altid på de test. Jeg har også testet 3-4 gange der viste den alle gange at den var negativ det gjorde testen hos lægen også. så 2 uger senere så testet jeg positiv og tog til lægen så hun kunne bekræfte det og der var jeg 8 uger henne...

Tag til lægen og får det tjekket

Anmeld

11. februar 2009

Diana...

Jeg kunne først se det 10 dage over tid

Anmeld

11. februar 2009

morlotte

hejsa...
det er svært at sige om den tager pis på dig.. det er jo forskelligt fra kvinde til kvinde hvornår sådan noget kan ses..
jeg har to sønner og ved den første kunne jeg se det 4 dage efter jeg skulle have haft min mens og ved den sidste viste mine 2 første test negativ så ventede jeg en uge mere og tog en ny og den var positiv så alt i alt gik der 14 dage ca. før jeg kunne se det. men tag til lægen og få det tjekket.. det kan også være en falsk graviditet det har jeg prøvet en gang det vil sige man har alle symptomerne på man skulle være gravid men man er det bare ikke. kontakt lægen det er mit råd

Anmeld

13. februar 2009

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar.. Vil prøve at kontakte lægen hvis der ik er forandring på mandag.. God weekend..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.