Hvor slemt skal det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. november 2011

HeidiW86

Hej herinde..Må lige hører jer, har lidt af kvalme og opkast i snart 4 uger er 8+1 men for 2 dage siden blev det bedre og har spist og drukket fornuftigt.Nu er jeg vågnet op idag, og har kastet op hvert 20 minut. Kastede først alt mad op, nu er det Hvidt skum og guligt et eller andet?? Hvor længe skal det blive ved?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Vivian87

Det kan man ikke rigtig sætte tidsrum på, for det er MEGET forskelligt fra kvinde til kvinde og graviditet til gravidit, men man siger at de første 3 måneder ofte er de værste, og ved mange begynder det at tage af omkring uge 12.... 

Men det er ikke til at sige hvordan din krop reagere! Jeg er en af dem der har kastet op hele graviditeten  

Anmeld

5. november 2011

JustMe

Det kan variere utroligt meget, men for langt de fleste aftager kvalmen omkring uge 12-16. Desværre oplever en del også, at den kommer igen i 3. trimester, men ofte ikke i samme grad som i 1. trimester.  Men ed kvalme og opkast føles hver time som et år, så jeg føler med dig og kan trøste dig med, at du nok skal overleve det  

Anmeld

5. november 2011

AnneBJ

Hvis du føler dig afkræftet og / eller døsig, pga. opkastningerne, skal du tale med din læge! 
Jeg havde ufatteligt meget kvalme, døgnet rundt, de første 26 uger. Jeg fik stikpiller mod det, som tog toppen, så jeg kunne få væske ned af og til.

Spis lige hvad du føler for, og tænk ikke på om det er sundt. Den lille tager hvad den skal bruge fra dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.