Hvilket spejlreflekskamera skal jeg købe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. november 2011

heisamig

Jeg er igang med at anskaffe mig et super deluxe spejlreflekskamera, så vi kan tage rigtig rigtig gode billeder af lillepigen. Er der nogen der har totalt styr på hvad man skal vælge?? Folk i fotohandlerne siger alle sammen noget forskelligt. Overvejer Nikon D7000, D90 eller D5100... please hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Vi har et Canon EOS 550D, det er super godt. Vi har lidt ekstra objektiver til det.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

5. november 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey.

Har lige købt et Nikon D3100 og det er jeg super glad for

Hvis man ikke har haft et DSLR kamera før, tror jeg man skal tænke meget på hvilket behov man har og hvor meget man er villig til at sætte sig ind i. Et er at tage billeder på auto-funktionen, men det ville næsten være synd kun at gøre det, når nu man har et kamera der kan så meget. Og så synes jeg det er super vigtigt at kameraet ligger godt i hånden - jeg var opsat på at skulle ha' et canon, men det lå bare så dårligt i min hånd og desuden synes jeg knapperne sad smartere (ihvertfald til min hånd og logik ) på Nikonen !

Med held og lykke !! Det er en jungle !!

//Mette

Anmeld

5. november 2011

heisamig

Det har jeg faktisk også kigget på - ved du hvilket ekstra man skal have hvis man skal tage super portrætter?

Anmeld

5. november 2011

heisamig

Hej MKBP.

Super fedt - tak! Der står jo faktisk at det er super til familien, og kan tage knivskarpe billeder - både portrætter og børn i fuld fart. Netop det det skal kunne. Tusind tak for dit svar.

JA det er en jungle og jeg er faret vild i den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.