Mavebillede 13+0 2.barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. november 2011

Koen.

i får da os lige et mavebillede herinde

Vægten er nu gået fra 43,8kg til 46,0kg Med min datter havde jeg allerede taget de første 10 kg på da jeg rundede 13+0
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Kruse90

ihh hvor er det en fin mave
Og flot med vægten

Anmeld

6. november 2011

Koen.

Kruse90 skriver:

TTaihh hvor er det en fin mave
Og flot med vægten

Tak frygtede lidt at skulle tage meget på igen da det er en stor belastning for min krop da jeg jo er en lille skid

Anmeld

7. november 2011

viben

Sikke en fiiiin mave allerede

Anmeld

7. november 2011

Nina Amelia

Hold nu op hvor er den allerede stor og flot din mavse Man bliver helt misundelig  Her går det overraskende langsomt selvom det er anden gang. Det må være i kompensation for første gang hvor det gik absurd stærkt he he..

Anmeld

7. november 2011

Koen.

Nina Amelia skriver:

Hold nu op hvor er den allerede stor og flot din mavse Man bliver helt misundelig  Her går det overraskende langsomt selvom det er anden gang. Det må være i kompensation for første gang hvor det gik absurd stærkt he he..

Tak det kan godt ske det er noget i den stil, her gik det nemlig ekstremt langsomt første gang

Anmeld

7. november 2011

grøn · ært

Såå fin mavse! :-) Og flot med vægten ;-) Det er vildt det går så meget hurtigere (oftest) når det ikke er barn nr. 1.

Anmeld

7. november 2011

Koen.

grøn · ært skriver:

Såå fin mavse! :-) Og flot med vægten ;-) Det er vildt det går så meget hurtigere (oftest) når det ikke er barn nr. 1.

Tak ja det er helt vildt denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.