Sex under graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. november 2011

Anonym trådstarter

Er det normalt at mænds sexlyst falder til stortset ingenting og min stiger under graviditeten? Det er hele tiden mig der skal ligge op til noget hvilket har gjort at sexen efterhånden er kedelig da jeg ved hvad der vil ske og hvornår  Lidt er bedre end ingenting. 1 gang i løbet af HELE graviditeten (er over halvvejs) har han lagt op tilnoget. 1 gang! 

Her til morgen ville jeg gerne have noget og han havde boner på. Perfekt. Jeg startede med et håndjob. Han ligger og har det dejligt,pludselig siger han ja ja ja ja,og så er det overstået? Hvor egoistisk har han lov at være? Det er sket flere gange hvor jeg bliver glemt i det her,og i nat har jeg endda drømt m at blive forført og have sex med en anden 

Hvornår bliver det som før?

Prikken over i`et er nok at han nussede mig i håret bagefter og sagde "Jeg elsker dig".

Her burde jeg være glad ikk,men jeg er ikke interesseret i mere kærlighed. Jeg vil have sex og føler mig snydt. Tænder han ikke på at have sex med mig. Er det der problemet ligger?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

TR

Anonym skriver:

Er det normalt at mænds sexlyst falder til stortset ingenting og min stiger under graviditeten? Det er hele tiden mig der skal ligge op til noget hvilket har gjort at sexen efterhånden er kedelig da jeg ved hvad der vil ske og hvornår  Lidt er bedre end ingenting. 1 gang i løbet af HELE graviditeten (er over halvvejs) har han lagt op tilnoget. 1 gang! 

Her til morgen ville jeg gerne have noget og han havde boner på. Perfekt. Jeg startede med et håndjob. Han ligger og har det dejligt,pludselig siger han ja ja ja ja,og så er det overstået? Hvor egoistisk har han lov at være? Det er sket flere gange hvor jeg bliver glemt i det her,og i nat har jeg endda drømt m at blive forført og have sex med en anden 

Prikken over i`et er nok at han nussede mig i håret bagefter og sagde "Jeg elsker dig".

Her burde jeg være glad ikk,men jeg er ikke interesseret i mere kærlighed. Jeg vil have sex og føler mig snydt. Tænder han ikke på at have sex med mig. Er det der problemet ligger?? 

Puhaaa, det lyder ikk godt :/ ..   Har du prøvet at tage en snak med ham ? ..

Hvorfor han ikk har lyst, hva der kan gøres til den kommer igen, osv ..

Det jo et meget alvorligt problem , når det først har med sex at gøre, det har jo en stor betydning i et par forhold ..

Anmeld

5. november 2011

madsenmor

Anonym skriver:

her hjemme er jeg kun lige gået ind i uge 5, og min kæreste bryder sig ikke meget om tanken med en gravid, ikke at han ikke tænder på mig men han er bange for at gøre baby noget.... så vi klare der på andre måder også håber jeg på at hans trang til mig bliver støre end hans ubegrundet frygt for at skade bebs

hvis jeg var dig ville jeg snakke med ham, fortælle hvad du føler...

for  når du har født går der nogle uger inde du har lyst til at der er noget der skal ind hvor bebs kom ud... og ja du bløder jo en del og i nogens tilfælde i op til 8 uger...

så snaka med ham for ja en klog sagde en gang sex er 20% af et parforhold når det virker og 80% når det ikke virker og der er kun en måde at få problemet løst og det er snakke

Anmeld

5. november 2011

Zelinasmor

Anonym skriver:

Først lige en . Det er aldrig sjovt at føle sig afvist. Men jeg kan sige at det er meget normalt at din mand ikke har samme lyst mere. Nogle mænd kan simpelthen ikke tænde på ens krop pga. de forandringer den går igennem. Hvis det er dette der er problemet, kan det måske være at han ikke tør sige det, af frygt for at du misforstår og tror at han ikke tænder på DIG. Det kan også være at han føler det underligt at have sex når baby er lige derinde. Det er der også rigtig mange der har svært ved.

Jeg vil råde dig til at tage en god snak med ham - fortæl det du skriver. At du ikke har brug for mere kærlighed - men seksuelt.

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar 

Hvis det er det,at han ikke tænder på mig pga kropslige forandringer. Hvad så. Jeg vil ikke gennemgå de næste mdr uden et sexliv og føle mig ulækker og tyk,grim,kikset? 

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil lige tilføje at jeg selv syntes jeg er virkelig smuk. Især med en tydelig gravid mave. Men når han virker ligeglad så går jeg ud og kigger i spejlet og føler mig som det grimmeste væsen på jorden. han har søgt mig flere gange og spørger indtil hvad der er galt. Jeg har bare nævnt det her for ham før og gider ikke blive ved med at være den der ligger op til en snak om problemer eller til sex eller til kys eller noget. Det er altid mig.  Af alle tider så er det nu jeg har brug for at høre at han syntes jeg attraktiv,smuk,facinerene.

Men han er den eneste der ikke roser min mave,ikke komplimentere mit udseende. Selv fremmede i fakta gør det. Men ikke ham der skal være far til mit barn? Er det så ulækkert at have sex med en der er gravid?? Selv det at kysse mig offentligt eller holde mig i hånden eller noget i den dur er visnet..Hvad sker der? Alt var fint indtil det begyndte at kunne ses! 

Anmeld

5. november 2011

Chalala85

Jeg tror det er meget forskelligt fra mand til mand. Kvinders sexlyst stiger som regel i en graviditet. I hvertfaldet efter 1 trimester.

Min mand sagde fra starten at han var usikker på om han ville tænde på mig når jeg fik rigtig mave på. Ikke fordi han væmmes ved det, men tanken om der lå et barn derinde osv.

Jeg er glad for jeg vidste det så de ikke ville komme som et chok.

tilgengæld har det chokeret os begge hvor meget sex vi har, selvom jeg er over halvejs osv.

Så jeg synes du skal prøve at soørge din mand, sådan komme ind til kernen om det er mavens størrelse eller om det er tanken om der ligger et barn derinde. Nogen mænd er enormt bange for at kunne gøre skade.

Min mand har læst alt om graviditeten om om sex under osv og har på den måde også fået ro i sinden

Jeg håber i få snakket for der er ikke noget være end manglen på sex, når man har et behov og man ikke ved hvorfor man ikke får noget.

Anmeld

5. november 2011

Muffinmus

Det er forskelligt fra par til par...her er min mands sexlyst helt i top mens min nærmest ikke kunne være mindre....

Så det er altså meget forskelligt fra par til par, hvem der har størts sexlyst hvornår:-)

Anmeld

5. november 2011

sofiell89

Anonym skriver:

Her er det præcis på samme måde.. Jeg har øget lyst og manden absolut ingenting... Jeg synes det er utrolig sårende, for jeg føler jeg ikke er god nok..

Anmeld

5. november 2011

katrineoerum

Jo jeg tror han tænder på dig men jeg tror måske ikke han tænder på at stikke sin ...... op til barnet.

Det gør min mand i hvertfald ikke. Han vil ikke have sex når jeg er gravid fordi han føler at det nærmest er incest. Jeg har helt klar mere lyst til sex end når jeg ikke er gravid men jeg har måtte acceptere at han har det sådan fordi jeg jo ikke kan tvinge ham til sex.

Men ja det kan godt være hårdt når man selv har lyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.