Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sucker for love skriver: iiih hvor dejligt Det ville være skønt hvis du slap for at blive sat igang
iiih hvor dejligt
Det ville være skønt hvis du slap for at blive sat igang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullemuzz skriver: Ja det ku det, håber det går godt med dig og bebse også
Ja det ku det, håber det går godt med dig og bebse også
Vi har fået lov at komme hjem til middag, skal bare til kontrol scanning hver anden uge og ellers være sengeliggende ... så det er jeg meget godt tilfreds med!
Sucker for love skriver: Vi har fået lov at komme hjem til middag, skal bare til kontrol scanning hver anden uge og ellers være sengeliggende ... så det er jeg meget godt tilfreds med!
Tullemuzz skriver: Ja læste det Lige hvor dejligt
Ja læste det Lige hvor dejligt
Ja bestemt - så kan vi begge to være super glade idag
Du har snart en lille prinsesse
Tullemuzz skriver: Ok lyder da godt lige nu ser det ud til veerne er startet af sig selv, så håber de bliver ved.
Ok lyder da godt lige nu ser det ud til veerne er startet af sig selv, så håber de bliver ved.
Skønt , håber du for en rigtigt god fødsel
Tullemuzz skriver: Mange tak Mange tak lige nu ser det ud til jeg ikke behøver og blive sat i gang Veerne har meldt sin ankomst Min dreng var 3360 og det var ikke slemt overhovedet så tror på jeg kan
Mange tak Mange tak lige nu ser det ud til jeg ikke behøver og blive sat i gang Veerne har meldt sin ankomst Min dreng var 3360 og det var ikke slemt overhovedet så tror på jeg kan
Ej, skønt da! Det er jo rarest hvis man går igang af sig selv! Hvor er det spændende!
Iih hvor spændende :-)
- nogen der ved noget nyt?
lulini skriver: Iih hvor spændende :-) - nogen der ved noget nyt?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128