silikonebryster og alcohol!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. november 2011

Anonym trådstarter

Hvor vigtigt er det at man ikke drikker noget efter en operation, det er en uge siden jeg fik dem lavet .. Og har SÅ meget lyst til at tage i byen i aften. Det er et par måneder siden jeg var rigtig i byen sidst, jeg har ingen smerte og alt går super med dem. Tænker bare om man KAN snyde???

hvis du selv har fået dem lavet, hvor lang tid gik der så før du drak??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Anonym

Jeg fik mine lavet om mandagen og tog i byen fredag. Du skal bare passe på da alkohol kan virke smertestillende - så pas lige på pigerne det var den besked jeg fik.

Anmeld

4. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Hvor vigtigt er det at man ikke drikker noget efter en operation, det er en uge siden jeg fik dem lavet .. Og har SÅ meget lyst til at tage i byen i aften. Det er et par måneder siden jeg var rigtig i byen sidst, jeg har ingen smerte og alt går super med dem. Tænker bare om man KAN snyde???

hvis du selv har fået dem lavet, hvor lang tid gik der så før du drak??

Tror godt jeg ved hvem du er Jeg synes man skal overholde de "regler" lægen sætter op, så er du da på den sikre side.. Men hvis du brænder for at tage i byen med dine nye babser, så lad vær med at drikke dig i hegnet

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Tror godt jeg ved hvem du er Jeg synes man skal overholde de "regler" lægen sætter op, så er du da på den sikre side.. Men hvis du brænder for at tage i byen med dine nye babser, så lad vær med at drikke dig i hegnet

det gør du smukke hehe 

lægen har faktisk ikke rigtig sagt noget om det? :b det er bare hvad jeg har hørt  

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fik mine lavet om mandagen og tog i byen fredag. Du skal bare passe på da alkohol kan virke smertestillende - så pas lige på pigerne det var den besked jeg fik.

seriøst er det bare det?  

iiiiiih jeg vil så gerne :b hehe 

Anmeld

4. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

det gør du smukke hehe 

lægen har faktisk ikke rigtig sagt noget om det? :b det er bare hvad jeg har hørt  

Hvis lægen ikke har sagt noget, så tag bare i byen mus.. Men lad nu ikke alle drengene mærke dine nye fordele Hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.