Jeg er bare så nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. november 2011

HeidiW86

Hej folkens.Har brug for lidt opmuntring, jeg ved godt at inden for de første 12 uger er risikoen for abort høj, er i 8+0..Jeg er bare så nervøs for om alt er som det skal være, har ikke haft nogle vildt dårlige tegn på noget som helst, og jeg har da også en god fornemmelse, men når man sidder og læser om at abort er almindeligt, så blir man sgu lidt nervøs..Hvor nervøs skal jeg være? Kh den tossede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

LR85

Ja hvor nervøs skal man være. Ingen har jo svaret på om det sker for dig eller mig, ud over der selvfølgelig er nogen ydre omstændigheder som rygning og alkohol der kan påvirke. 

Jeg venter selv mit andet barn ogvar faktisk også nervøs de første uger. Men efter jeg mærkede kvalme, luft i maven, ligamentssmerter og lign hver dag, stoppede min nervøsitet. 

Jeg håber du kan blive mere tryg og nyde det, da det er hårdt at gå og være nervøs. Glæd dig over de små ting du mærker i kroppen  

Anmeld

4. november 2011

camillakrath

HeidiW86 skriver:

Hej folkens.Har brug for lidt opmuntring, jeg ved godt at inden for de første 12 uger er risikoen for abort høj, er i 8+0..Jeg er bare så nervøs for om alt er som det skal være, har ikke haft nogle vildt dårlige tegn på noget som helst, og jeg har da også en god fornemmelse, men når man sidder og læser om at abort er almindeligt, så blir man sgu lidt nervøs..Hvor nervøs skal jeg være? Kh den tossede..

Det er hårdt, man alt kan ske.

Dog tror jeg på man kommer længst med at tænke positivt. Jeg læste statistikker osv osv da jeg var gravid, og jeg synes egentlig kun jeg blev mere nervøs.

Jeg tænkte meget på at hvis jeg aborterede tidligt, så er det for det meste fordi der er noget galt med fosteret.

Jeg synes du skal prøve og slappe af. Tag det stille og roligt og nyd det der er ved at ske med din krop. Sådan følte jeg at jeg kunne holde nerverne lidt nede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.