Julegaver :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.962 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Kristina V

Hei piger,

Jaaa så er vi på den igen med de der julegaver.

Hvad giver i jeres piger og drenge??

Og hvad med jeres yngste? Kan slet slet ikke komme på noget til Alexander på 1½ år, udover store lastbiler og traktor...

KRAM...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Marco2

Hej Kristina.

Herhjemme ryger vi nok på Nintendo bølgen oggiver hende sådan en Nintendo3. Ellers ønsker hun sig mandedukken til Rapunzel og et tohjulet løbehjul med bremse. Indtil videre ...

Anmeld

5. november 2011

Kristina V

Marco2 skriver:

Hej Kristina.

Herhjemme ryger vi nok på Nintendo bølgen oggiver hende sådan en Nintendo3. Ellers ønsker hun sig mandedukken til Rapunzel og et tohjulet løbehjul med bremse. Indtil videre ...

Iiii sådan en Nintendo DS har Karoline også spurgt en del efter. Kan bare ikke finde ud af om det er noget hun kan finde ud af, eller om hun bare vil ha en fordi alle andre har...

Anmeld

6. november 2011

Marco2

Jeg er også Mega i tvivl om hun kan finde ud af det. Og om hun virkelig gerne vil spille på den, eller det bare er fordi mange af de andre piger i børnehaven efterhiånden har den... Men det er et hun ønsker sig allermest og har snakket om det længe nu, så den får hun og så må vi se hvad der sker. Men mon ikke man kan finde spil der gør at de kan finde ud af det...

Anmeld

6. november 2011

Monica

Gustav får en ny cykel. Den han har nu, har vi købt for billig OG for dårlig. Lars har købt en ny igennem hans arbejde (arbejder på kontoret i en net cykelbiks) Han kan nok ikke bruge den mere end 1 år,men så passer den perfekt til lillebror...  Han kan ikke køre mere på den han har, så noget må vi gøre...

Tobias på 2 år 5 mdr (til jul) får en racerbane men nogle store biler.

Anmeld

6. november 2011

Siber

Kristina V skriver:

Iiii sådan en Nintendo DS har Karoline også spurgt en del efter. Kan bare ikke finde ud af om det er noget hun kan finde ud af, eller om hun bare vil ha en fordi alle andre har...

Hej

Vil lige svare på det med nintendo. Johanna har en, og hun kan sagtens finde ud at det. Det tog lige lidt tid, men nu styrer hun det med hård hånd. Det er stort set alle spil hun kan spille. Her hjemme er det et hit, men ikke mere end at der er dage/uger hvor hun ikke spiller!

Knus Siber

Anmeld

7. november 2011

Marco2

Siber skriver:

Hej

Vil lige svare på det med nintendo. Johanna har en, og hun kan sagtens finde ud at det. Det tog lige lidt tid, men nu styrer hun det med hård hånd. Det er stort set alle spil hun kan spille. Her hjemme er det et hit, men ikke mere end at der er dage/uger hvor hun ikke spiller!

Knus Siber

Tak Siber.

Nu får hun én og så må vi se hvordan det går. MEn dejligt at høre at Johanne kan finde ud af det. SÅ bør det vel også være noget Emily kan lære med tiden

AG

Anmeld

8. november 2011

Muffinmus

William får sådan nogle "klodser" han kan sætte sammen som de har en spandfuld af i Harald skrald:-)Og så ønsker han sig øh..hvad filane hedder de nu.....Geomag:-)

Og sikkert noget andet sjovt, men er lidt tom godt nok.

Victoria får vist et nyt legekøkken da det gamle vist har tjent sin værnepligt:-)

Og min mor giver hende et sminkehoved:-)

Anmeld

14. november 2011

ann-kristina

Jeg har lige idag købt noget af julegaven til Emilie. Jeg har købt en playmobil ponystald i Bilka. Jeg gav kun 329 for den meget store kasse der normalt koster omkring 700 kr. Jeg køber nok en lille ekstra ting.

Ann-Kristina

Anmeld

16. november 2011

Mary

Juliane og Annika får hver en fin lyserød kontorstol, så mor og far kan få deres spisebordsstole tilbage fra pigernes skrivebord  og så få de hver en hund der kan gå. "Fluffy" hedder den vist. Vi praktiserer ellers ikke ens gaver, men de ønsker sig det samme, meget af det i hvert fald. Deres alder er jo også tæt. Dicte får en rigtig flot dukke!

Ang Nintendo, så lærer de ret hurtigt at benytte den. Juliane og Annika bruger deres i bølger (hvilket passer mig fint!) og kan være helt opslugt af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.