Ej hvordan kommer jeg videre og igang....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Anonym trådstarter

Vil SÅ gerne tabe mig 35 kg men KAN BARE IKKE!!!
Har lige siddet og kigget billeder fra da jeg vejede 35 kg mindre og forleden flyttede vi om og jeg fandt ALT det lækre tøj jeg har til den vægt.. åhhhhh min drøm er at komme tilbage dertil.. dengang jeg følte mig levende, glad, overskuds agtig, smuk, sprudlende osv osv.. nu føler jeg mig bare stor, grim og ingen overskud, har mistet sex lyst og alt er bare gråt og svært....
HLÆLP MIG!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

serinasmor

drop alt sødt/salt/lækkersult i 30 dage ... erstat med gulerødder og blegselleri ....

derefter ville jeg nok se på den almindelige kost og begynde at gå en tur hver dag

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

drop alt sødt/salt/lækkersult i 30 dage ... erstat med gulerødder og blegselleri ....

derefter ville jeg nok se på den almindelige kost og begynde at gå en tur hver dag

Det bare ikke så let for ved jo godt HVAD der skal til og HVORDAN.. men tankerne, vanerne osv blokere og ødelægger det for mig selv

Anmeld

4. november 2011

serinasmor

glemte lige det vigtigste

Se dig i spejlet hver morgen og sig HØJT "hvor ser du godt ud" - så tror man på det til sidst og så passer det også for så stråler man på en helt anden måde

Anmeld

4. november 2011

serinasmor

Anonym skriver:

Det bare ikke så let for ved jo godt HVAD der skal til og HVORDAN.. men tankerne, vanerne osv blokere og ødelægger det for mig selv

meld dig evt til en netdagbog så du er med i et fællesskab ... så skal du jo i hvert fald indrømme når du er "faldet i" hvilket måske vil betyde du ikke gør det så tit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.