Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej de damer
Jah, nu hvor jeg har set alle jeres dejlige unger, vil jeg da også poste lidt af mit guld! Tænk at han allerede er 2 måneder i morgen! Det er slet ikke til at forstå.
Og jeg vil også meget gerne se en maaaasse billeder af jeres smukke børn! Her kan man poste alt det man vil.
Kram fra hende som ELSKER billedspam og aldrig synes der er billeder nok (Og nej, jeg kunne ikke vælge Så det er SPAM! hehe)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Årh!! Hvor er han bare SKØN! Han elsker også bad, som William, kan jeg se! .. virkelig skønt!
HeidiØ skriver: Årh!! Hvor er han bare SKØN! Han elsker også bad, som William, kan jeg se! .. virkelig skønt!
Taak søde! Jah han elsker at bade hehe. Har også droppet at bruge badestolen - det er nemmere og sjovere at flyde rundt i vandet uden
Katte87 skriver: Taak søde! Jah han elsker at bade hehe. Har også droppet at bruge badestolen - det er nemmere og sjovere at flyde rundt i vandet uden
Ja, sådan en ejer vi heller ikke, det er nemlig sjovere uden hihi... de kære små!
Nøj, han er godt nok oss køn, vi har lavet vores unger godt herinde Han er godt nok kær
Rigtig fine billeder smukke!
Smuk lille dreng du har! Så fiin!
Kofoed. skriver: Nøj, han er godt nok oss køn, vi har lavet vores unger godt herinde Han er godt nok kær
Tak skal du have søde! Ja, jeg det er nogle smukke unger der er blevet til i september! hehe
***S*** skriver: Rigtig fine billeder smukke! Smuk lille dreng du har! Så fiin!
Tusind tak smukke!
Katte87 skriver: Tak skal du have søde! Ja, jeg det er nogle smukke unger der er blevet til i september! hehe
Nemlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128