Benjamin 2 måneder! :) Min tur til SPAM ;) høhø

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Ka+Ma=Be

Hej de damer 

Jah, nu hvor jeg har set alle jeres dejlige unger, vil jeg da også poste lidt af mit guld!   Tænk at han allerede er 2 måneder i morgen! Det er slet ikke til at forstå.

Og jeg vil også meget gerne se en maaaasse billeder af jeres smukke børn! Her kan man poste alt det man vil. 

Kram fra hende som ELSKER billedspam og aldrig synes der er billeder nok (Og nej, jeg kunne ikke vælge Så det er SPAM! hehe)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

HeidiØ

Årh!! Hvor er han bare SKØN!  Han elsker også bad, som William, kan jeg se! .. virkelig skønt!

Anmeld

4. november 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Årh!! Hvor er han bare SKØN!  Han elsker også bad, som William, kan jeg se! .. virkelig skønt!

Taak søde!   Jah han elsker at bade hehe. Har også droppet at bruge badestolen - det er nemmere og sjovere at flyde rundt i vandet uden 

Anmeld

5. november 2011

HeidiØ

Katte87 skriver:

Taak søde!   Jah han elsker at bade hehe. Har også droppet at bruge badestolen - det er nemmere og sjovere at flyde rundt i vandet uden 

Ja, sådan en ejer vi heller ikke, det er nemlig sjovere uden hihi... de kære små!

Anmeld

5. november 2011

Kofoed.

Nøj, han er godt nok oss køn, vi har lavet vores unger godt herinde Han er godt nok kær

Anmeld

5. november 2011

***S***

Rigtig fine billeder smukke!

Smuk lille dreng du har! Så fiin!

Anmeld

5. november 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Nøj, han er godt nok oss køn, vi har lavet vores unger godt herinde Han er godt nok kær

Tak skal du have søde! Ja, jeg det er nogle smukke unger der er blevet til i september! hehe 

Anmeld

5. november 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Rigtig fine billeder smukke!

Smuk lille dreng du har! Så fiin!

Tusind tak smukke!  

Anmeld

5. november 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Tak skal du have søde! Ja, jeg det er nogle smukke unger der er blevet til i september! hehe 

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.