Herning mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. november 2011

EndeligMor

Hej er der nogen mødre fra Herning området, der har lyst til at skrive og evt. mødes? Jeg er 39 år ("gammel" mor) og mine jævnaldrende veninder har derfor store børn, så kunne godt tænke mig at lære flere mødre med små børn at kende..... Er stadig på barsel og min datter er 6 mdr nu her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hej

Jeg bor godt nok ikke lige i Herning, men ca 40 minutter derfra.

Jeg hedder Anja, og er 24, og mor til Sofie og Astrid. Sofie er luge fyldt tre år, og Astrid syv måneder - så jeg går også hjemme på barsel endnu

Jeg er ganske jævnligt i herning, og vil ligeledes gerne lære flere småbørnsmødre, at kende

Kh

Anmeld

5. november 2011

EndeligMor

Hej Anja

Tak for hurtigt svar!!! Hvor bor du mere præcist? Og hvorfor tit i Herning?

Du er jo noget yngre end mig, kan man vist godt sige , men måske så ung, at dine jævnaldrende veninder endnu ikke har fået børn? Mine veninder har alle store børn.

Kan se herinde, at I var en del der mødtes en overgang, gør I stadig det el hvordan??

Anmeld

6. november 2011

NUMORTILFIRE

Hej

Jeg bor 1/2 times kørsel fra Herning. Jeg er 38 år og mor til 4 hvor den yngste som er en pige snart bliver 6 mdr.

Hvis du har lyst er du velkommen til at skrive til mig.

Mvh

Pia

Anmeld

7. november 2011

EndeligMor

Hej Pia

Tak for svaret!!!! Hold da liiige fast, 4 børn - har du overhovedet tid til at skrive og mødes

Fortæl gerne lidt om dig selv, børnene osv. Glæder mig til at høre mere!

Anmeld

7. november 2011

EndeligMor

Hej Pia, Anja og eventuelle andre

Hvis I vil gerne vil skrive mere privat med mig, er min mail adr:

dc_mic@hotmail.com så vil jeg selvfølgelig også fortælle en masse om mig selv, så vi kan se om der er grundlag for at mødes

Så glæder mig til at tjekke mails...

Anmeld

7. november 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
EndeligMor skriver:

Hej Anja

Tak for hurtigt svar!!! Hvor bor du mere præcist? Og hvorfor tit i Herning?

Du er jo noget yngre end mig, kan man vist godt sige , men måske så ung, at dine jævnaldrende veninder endnu ikke har fået børn? Mine veninder har alle store børn.

Kan se herinde, at I var en del der mødtes en overgang, gør I stadig det el hvordan??

Hej

Jeg havde slet ikke set, at du havde skrevet.

Jeg har familie i herning, samt Ikast, så jeg er jævnligt derinde. Desuden går jeg til nogle regelmæssige tjek på sygehuset.

Jeg bor i en lille by, Tim, lidt nord for rimgkøbing.

Et par af mine veninder har fået børn, men da vi er tilflyttere til landsdelen, er vores vennekreds heroppe desværre ikke så stor - endnu

Jeg har kun mødtes med nogen herfra baby.dk to gange - og det har været rigtig hyggeligt

Kh.

Anmeld

8. november 2011

EndeligMor

Hej igen Anja 

Ok - og tak for svaret!

Send evt. en mail til mig, hvis du har lyst til at skrives mere sammen...

Anmeld

10. november 2011

EndeligMor

Hej igen 

Vi kan også bare starte med at mødes og se om kemien passer osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.