jeg er dybt forelsket menn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Anonym trådstarter

jeg er enlig mor og er dybt forelsket i en af min eks i nu ...

jeg har været gravid med ham men tabt barnet i uge 11+6 og forholdet knækket fuldkommen.....

det er nu et par år siden men jeg elsker ham mere end noget andet tænker på ham konstandt har haft et par forhold siden men bliver ved med at tænke på ham.....

forholdet jeg har været i som har givet nogen dejlig børn er ophørt og er mere end lykkelig og vil gerne fin min eks igen.....

trod enlig dette ville være nemt men nej har haft kontakt hvor jeg har afvist ham da jeg jo var i et forhold har kontaktet ham igen nu men intet svar.....

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre jeg elsker dem mand af hele mit hjerte og tænker så meget på ham.. min børn kommer først men kan ikke være sammen med en anden mand uden min eks er i min tanker...

hvad skal man gøre jeg har virkelig prøvet

men mit hjerte vil ham men aligevel er jeg bange for at prøve det igen da han jo nok ikke er den samme mere øv

ja ville ikke så meget bare lige ud med lidt tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

jeg har været gravid med ham men tabt barnet i uge 11+6 og forholdet knækket fuldkommen.....

det er nu et par år siden men jeg elsker ham mere end noget andet tænker på ham konstandt har haft et par forhold siden men bliver ved med at tænke på ham.....

forholdet jeg har været i som har givet nogen dejlig børn er ophørt og er mere end lykkelig og vil gerne fin min eks igen.....

trod enlig dette ville være nemt men nej har haft kontakt hvor jeg har afvist ham da jeg jo var i et forhold har kontaktet ham igen nu men intet svar.....

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre jeg elsker dem mand af hele mit hjerte og tænker så meget på ham.. min børn kommer først men kan ikke være sammen med en anden mand uden min eks er i min tanker...

men mit hjerte vil ham men aligevel er jeg bange for at prøve det igen da han jo nok ikke er den samme mere øv

Uf, det var en af de svære. Det med kærlighed er så uforklareligt, og man kan desværre ikke altid selv bestemme, om man skal elske en eller lade være.

Det lyder lidt som en besættelse af ham, og det må være utrolig trættende at være dig? Jeg tror det ville være en god idé, at snakke med en psykolog om dine tanker, da de lader til att styre dig og dit liv meget. Måske også mere end hvad godt er?¨Håber du kan komme over ham, så du kan komme videre med dit liv

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Uf, det var en af de svære. Det med kærlighed er så uforklareligt, og man kan desværre ikke altid selv bestemme, om man skal elske en eller lade være.

Det lyder lidt som en besættelse af ham, og det må være utrolig trættende at være dig? Jeg tror det ville være en god idé, at snakke med en psykolog om dine tanker, da de lader til att styre dig og dit liv meget. Måske også mere end hvad godt er?¨Håber du kan komme over ham, så du kan komme videre med dit liv

jeg kan ikke se hvorfor du mener jeg er besat af ham er jeg ikke men jeg elsker ham meget... hvores forhold betyder alt for mig det vi havde....

det sluttet meget hårdt og voldsom da jeg tabt barnet alt kørt skævt han endt i stoffer osv....

han kontaktet mig for noget tid siden hvor jeg afvist da jeg havde fyr på men prøver at få kontakt nu når jeg er singel igen...

og hvad en psykolo skulle hjælpe hvad tænker du på han styre ikke mit liv som sådan.... men han er en jeg aldrig glemmer da vi gennemgik rigtig mange ting sammen....

det var ham der var der for  mig altid lige meget hvad

Anmeld

8. november 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hvad med at ringe til ham og fortæl ham, hvad du føler...

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Hvad med at ringe til ham og fortæl ham, hvad du føler...

jeg har skrevet det i et brev til ham vi har skrevet sammen imens jeg var sammen med min eks også hvor han også sage hvad han følt men høre intet nu

Anmeld

9. november 2011

Pige2009

Anonym skriver:

jeg har skrevet det i et brev til ham vi har skrevet sammen imens jeg var sammen med min eks også hvor han også sage hvad han følt men høre intet nu

Så synes jeg, du skulle gøre et sidste forsøg og tale med ham face-to-face, og hvis det ikke går, ja så må du simpelthen indstille dig på, at det er definitivt slut

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Så synes jeg, du skulle gøre et sidste forsøg og tale med ham face-to-face, og hvis det ikke går, ja så må du simpelthen indstille dig på, at det er definitivt slut

ja andet er der hvis ikke for det jeg må prøve og se tiden and

Anmeld

12. november 2011

Pige2009

Anonym skriver:

ja andet er der hvis ikke for det jeg må prøve og se tiden and

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.