Mærke liv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Henriette Aaby

Hej december mødre

Jeg synes jeg de sidste par dage ikke har mærket den lille så ofte som jeg plejer.

Kan i også mærke en ændring i jeres babys bevæg mønstre?

Eksempelvis i dag har jeg mærket den lille 4 gange fordelt på 13 timer. Og det er kun blevet til lidt møffen rundt og et par spjæt. Tidligere kunne jeg mærke det 5-6 gange i den samme tidsrum. Og der dansede babyen helt vildt rundt.

Mange hilsen

Henriette som er lidt (ikke meget) urolig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

4kløver

Her er det samme.. en vild basse..

Anmeld

4. november 2011

Silke83

Jeg synes det svinger lidt fra dag til dag... Igår var en lidt stille dag, men idag har min mave nærmest været deform af al hendes møveri

Spark mærker jeg kun et par af om dagen, men hun maser rundt og hendes fødder stikker nærmest ud oppe ved mine ribben indimellem Og så mærker jeg hende hikke flere gange om dagen. 

Jeg var til jmd i mandags og hun snakkede også om, at babyernes bevægelses-mønstre kan ændre sig nu, men at man selvølgelig skal mærke dem hver dag. Jeg synes egentlig det lyder som om du mærker din baby en del - så længe der bare ikke bliver mere stille derinde fra Er sikker på, at alt er fint!

God weekend!

Anmeld

7. november 2011

Loan

Her var der en voldsom drastisk forandring. Han gik fra at ommøblere hele maven som han hele vejen igennem har gjort, til d. 26 at jeg knap kunne mærke ham.

Så det er vidst meget forskelligt, efterhånden er der kommet lidt liv tilbage men savner at kunne mærke ham døgnets 24 timer.

Anmeld

8. november 2011

Københavnermor

Nu har min baby godt nok lige været ved at ommøblere maven i dag og har været fuldstændig hyper hele dagen, men ellers havde jeg også i en uges tid mærket baby meget mindre.. Der var nogen dage hvor jeg faktisk ikk kun huske jeg overhovedet havde mærket den og hvis jeg havde så var det MEGET lidt..

Men så har den så taget revance i dag.. Tror min baby er småskør. 

Anmeld

8. november 2011

Henriette Aaby

Jeg har fundet ud af at babyen er begyndt at lave nr om natten, og derfor sover lidt mere om dagen....

Så det virker beroligende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.