Idéer til fødselsdagsfest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. november 2011

morNov2010

Hej alle

Vi skal holde kombineret 9 års og 1 års fødselsdag for mine drenge her den 19. november. Vi bliver ca. 30 mennesker, hvoraf ca. 10 er børn, men hvad skal jeg servere?

De er inviteret til kl. 13, altså til frokost. Jeg har købt kagemand, og bager en bradepandekage og en lagkage til kaffen.

Jeg bager nogle pizzasnegle og pølsehorn, og noget lækkert brød af en eller anden art, men hvad skal jeg ellers lave. Det må gerne være noget gryderet eller en anden enkel ret, som er nem at lave til så mange mennesker. Og helst billigt.

Kh Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

lio

Chili Con Carne er en succes når familien samles her, jeg er ikke til stærk mad så jeg laver den lidt mild. Hvis du er interesseret kan jeg sende dig min opskrift, bare for inspirations skyld, ikke at det er svært men jeg elsker mig egen C.C.C. med nogle flute til så er det en nem ret, kan laves tidligt og genopvarmes.

Anmeld

4. november 2011

morNov2010

Qoco skriver:

Chili Con Carne er en succes når familien samles her, jeg er ikke til stærk mad så jeg laver den lidt mild. Hvis du er interesseret kan jeg sende dig min opskrift, bare for inspirations skyld, ikke at det er svært men jeg elsker mig egen C.C.C. med nogle flute til så er det en nem ret, kan laves tidligt og genopvarmes.

Det var en rigtig god idé, bortset fra at jeg også lavede det til barnedåben, så jeg synes ikke jeg vil servere det igen, til næsten de samme gæster

Anmeld

4. november 2011

LISBETH:-)

Ris taffel det kan alle lide om man er 1 år eller 100 år

Anmeld

5. november 2011

lio

morNov2010 skriver:

Det var en rigtig god idé, bortset fra at jeg også lavede det til barnedåben, så jeg synes ikke jeg vil servere det igen, til næsten de samme gæster

Ja, så skal du ikke gentage, det er kedeligt.

Anmeld

5. november 2011

morNov2010

lisbeth2910 skriver:

Ris taffel det kan alle lide om man er 1 år eller 100 år

Det er en rigtig god ide. Hvad serverer man til?

Anmeld

5. november 2011

tinasmor

sammenkogt ret med ris og/eller kartoffelmos. Vi havde begge dele tli sidste barnefødselsdag (og brugte altså mos fra pose da vi var rigtig mange) og det var faktisk kartoffelmosen der blev fuldstændig revet væk. Nok fordi man ikke får det så tit i forhold til ris.

Håber I får en god dag.

Anmeld

5. november 2011

LISBETH:-)

morNov2010 skriver:

Det er en rigtig god ide. Hvad serverer man til?

man kan få mange ting. Altså det er jo karrysovs med kyllingestykker og så ris til og så kan man ellers få alt der passer til karry.

Vi plejer og få:

Rosiner

hakket mandler

bananer i små stykker

Ananas

Tørrede abrikoser

Kokosmel

Mandariner på dåse

Peanuts

men ellers prøv og slå det op på nettet så kan det være der er flere gode forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.