Ej, hvor føler jeg bare med dig!!! Virkelig!!
De dyr er jo nærmest et familiemedlem med pels! - Puha, kan godt huske hvordan jeg selv havde det da min hest skulle aflives!
Men nej, det er ikke fair at de skal leve videre for vores skyld og at det er det bedste for dem!
Men det kan man bare ikke bruge til noget mens man sidder i det!
Jeg er virkelig ked af at høre om det - Håber at du kommer igennem det, selvom det er hårdt!
Man har bare lyst til at skrige, ja! Det er forfærdeligt at skulle rumme alt det!
Og ville måske bare ønske at de døde "af sig selv", så man ikke skulle tage valget for dem!
MEN på den anden side er det godt for dem at de ikke skal lide en lang og smertefuld død!
Kan huske at jeg bare ville have dagen og ventetiden overstået, til min hest skulle aflives kl. 17.
Det var frygteligt at stå og nusse med den hele dagen for sidste gang mens den intet anede om hvad der skulle ske!
Synes det er en god ide at Michael går ind med den - Det man ser mens de dør overskygger faktisk alle de gode ting og minder man havde med dem.
Glemmer aldrig det syn!
Jeg håber du giver en opdatering når du får overskud!
Ved hvor svært det er!
Trine - Der godt ved det blev en lang gang pladder, men .. Ja... Er sgu bare så ked af det på dine vegne!
Anmeld