nå så går det ikke mere...Kalle skal aflives.....suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Loggidut

har lige bestilt tid ved dyrelægen til ham i dag...og ved godt det er det bedste....i fredags fandt jeg flere knuder oppe omkring hans kæber....øv.... jeg ved godt han bare er en dum gammel hankat, men gud hvor kan jeg mærke at jeg jo er glad for ham, især nu hvor jeg ved det er ved at være slut. Han kom igen ind her til morgen...og lå sig bare og sov, så jeg ved jo godt han er syg, men arrrrrk hvor jeg hader at lege gud på den måde! Jeg er sgu nok i møg dårlig humør i dag...så tror jeg holder mig lidt passiv....bare lige til flippet har lagt sig. knus fra loggi, som bare har lyst til at skrige højt...syntes sgu katten har fortjent bedre end en dum sprøjte....!:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Susan1978

åhh ha der er da bare heller ikke noget værre end at skulle gøre det af med sine højt elskede kæledyr, spørg bare tynen.. :'( Men som du selv siger så er det ikke humant at lade katten lide bare fordi du ikke kan undvære ham.. Søde tag en sorg dag og nus lidt med ham inden.. Susan som takker for din snak igår og håber du også sir til hvis du har brug for at snakke.. (L)

Anmeld

3. marts 2008

Sille

åh nej loggi.. puh ha.. det bare ik sjovt... det utrolig som sådan et kæledyr blir en del af familien... Stakkels jer..
Mange trøstende knus herfra

Anmeld

3. marts 2008

Tikki

Øv øv øv...åhhh hvor sørgeligt. Har selv en gammel kat og puha den dag det er slut, så tror jeg sgu, jeg går i hi. Men de skal jo heller ikke lide....åhhh hvor træls :(
Kram fra Jeanette

Anmeld

3. marts 2008

Grynt

Hej Loggi. Øvv hvor er det bare trist, at skulle sige farvel til sit elskede dyr. Det gør bare så ondt :'( Og ja man føler sig som verdens største lort når man véd at der ikke er andre veje end turen til dyrelægen tilbage :'( Men du véd jo også godt at, der er totalt uhumant at lade ham lide. Det bliver smerten jo ikke mindre af, desværre. Jeg vil tænke på dig. Nus ham lidt extra fra mig af og få ham sendt godt afsted :'( Masser af tanker og kram Tina, som også har været igennem turen, at skulle sige farvel til sit højt elskede kæledyr

Anmeld

3. marts 2008

Rasmine

ØV ØV ØV.
Det gør bare så ondt, når de dyr skal væk, de er jo ligeså meget en del af familien som alle andre.

Men hey: Er sikker på han får det godt i kattehimlen.
Kan Michael ikke tage til dyrlægen med ham?
(Mænd har det altså ikke helt på samme måde som os)

Mette

Anmeld

3. marts 2008

Loggidut

hey alle...tak for jeres søde ord....i er nu altid så dejlige....så man kan blive helt ok igen efter at have snuset lidt rundt her....

jo bacon, michael har sagt han nok skal gå ind med ham, selv om kalle mere er hans kat end min...de to har noget jeg ikke helt er blevet en del af, så han ordner det...men jeg vil nu selv med, sidder så ude i venteværelset med tif mens han går ind med ham...jeg hader bare at tage stilling til sådan noget (for det er nu mig der har den tjans herhjemme...) men som sagt har han det ikke godt...og skal bestemt ikke lide mere.

havde han så bare været min fra start af...så var det noget andet...men nu havde jeg i mine tanker jo lige som en deal med min fatter...at jeg nok skulle tage mig af ham....og ja det er vel det jeg netop gør...men alligevel gør det bare så smadder ondt....er sgu glad for det dumme kræ...
øv....

stort knus fra loggi...som bare er så glad for i er her

Anmeld

3. marts 2008

Ny mor

Åh, nej, Loggi - han var bare så sød, men jeg forstår det godt :'( Det er bare SÅ hårdt at sige farvel til sine elskede dyr - de er jo en del af familien - bare frygteligt de ikke lever så længe som os :-( Stort knus til dig og farvelknus til Kalle!!!!!!!

Anmeld

3. marts 2008

Tynen

Ej, hvor føler jeg bare med dig!!! Virkelig!!

De dyr er jo nærmest et familiemedlem med pels! - Puha, kan godt huske hvordan jeg selv havde det da min hest skulle aflives!

Men nej, det er ikke fair at de skal leve videre for vores skyld og at det er det bedste for dem!
Men det kan man bare ikke bruge til noget mens man sidder i det!

Jeg er virkelig ked af at høre om det - Håber at du kommer igennem det, selvom det er hårdt!

Man har bare lyst til at skrige, ja! Det er forfærdeligt at skulle rumme alt det!
Og ville måske bare ønske at de døde "af sig selv", så man ikke skulle tage valget for dem!
MEN på den anden side er det godt for dem at de ikke skal lide en lang og smertefuld død!

Kan huske at jeg bare ville have dagen og ventetiden overstået, til min hest skulle aflives kl. 17.
Det var frygteligt at stå og nusse med den hele dagen for sidste gang mens den intet anede om hvad der skulle ske!

Synes det er en god ide at Michael går ind med den - Det man ser mens de dør overskygger faktisk alle de gode ting og minder man havde med dem.
Glemmer aldrig det syn!

Jeg håber du giver en opdatering når du får overskud!
Ved hvor svært det er!

Trine - Der godt ved det blev en lang gang pladder, men .. Ja... Er sgu bare så ked af det på dine vegne!

Anmeld

3. marts 2008

Muffinmus

Ej..lille grå misse kat. Nu havde jeg jo også lige smidt lidt kærlighed på ham til festen. Føler sgi med dig. Hader når man skal tage sådan en beslutning. Det er drønhårdt. Kæmpe kram til dig Loggi:'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.