Nøglen er bare væk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. februar 2009

Stumpen

og jeg opdagede det med det samme, men aner ikke hvor den er..

Jeg var i postkassen (nøglen ligger altid på emhætten) går gennem gangen og ind i køkkenet hvor jeg ligger den (???) Skænker mig en kop kakao og sætter denne i mikroen..
Imens fjerner jeg hår fra Mathildes børste og da jeg ligger denne på plads (også på emhætten) ser jeg at postkasse-nøglen ikke ligger der!! Men hvor er den???? Jeg har gennemgået turen 2 gange og tømt lommer samt kigget i skraldespanden men pist væk er den..... Det er da bare for underligt.......

Nå ævle ævle, det er da vist godt jeg skal på arbejde 14-22, så slipper I da for mig så længe
Anja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

Stumpen

Mysteriet er løst!!!!! Kiggede lige en 3. gang, mens en ny kop kakao varmes op.. Nøglen ligger nede i emhætten, det er sprækker overpå og der er den så faldet ned igennem....
Hvorfor sker sådan noget altid for mig?????
Kunne være man skulle sove en time inden arbejde -af hensyn til beboerne, så jeg ikke risikere at glemme dem et eller andet sted

Anmeld

12. februar 2009

st

Godt du fandt den. Ellers ville jeg have foreslået at du skrev ind til ham den clairvoyante i Hjemmet. Han har nogle gode og konstruktiv løsninger på folks mistede ejendomme.

NOT !! synes det er noget værre bavl.

Nå men bare et intetsigende indlæg herfra.

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.