Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Første billede 33+1, andet billede 34+6.
Er rimelig sikker på, at maven er sunket. =)
Alting er i hvert fald lettere nu, kunne selv tage strømper på i morges og vejrtrækningen er blevet meget lettere. Kan desuden sidde normalt i en sofa =)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Jeg vil sige ja. Men er desværre ikke så god til sådan noget.
Jeg vil sige ja. Men er desværre ikke så god til sådan noget.
Er jeg heller ikke =D
Men føler bare, at det hele sidder anderledes i forhold til i går =D
Umiddelbart vil jeg også mene at den er sunket. Men tror ikke den er "færdig" med at synke endnu
LunaLykke skriver: Umiddelbart vil jeg også mene at den er sunket. Men tror ikke den er "færdig" med at synke endnu
Anede ikke det skete over længere tid, må jeg indrømme
Vil sige den blot er blevet større og rundere, derfor kan det godt se ud som om den er sunket
JulieWH skriver: Anede ikke det skete over længere tid, må jeg indrømme
Det ved jeg heller ikke om det gør Min mave sank aldrig rigtigt, men når jeg ser andres maver lige inden termin, "hænger" de mere end din gør, så det kunne godt være at den kommer til at synke mere. Men igen, min mave sank jo egentlig aldrig, så man kan nok ikke regne med det
Muhmi skriver: Vil sige den blot er blevet større og rundere, derfor kan det godt se ud som om den er sunket
Okay Det er min første graviditet, så er helt blank =D Kan bare mærke, specielt når jeg sidder ned, at der er mere "luft" mellem mine ribben og hende =)
LunaLykke skriver: Det ved jeg heller ikke om det gør Min mave sank aldrig rigtigt, men når jeg ser andres maver lige inden termin, "hænger" de mere end din gør, så det kunne godt være at den kommer til at synke mere. Men igen, min mave sank jo egentlig aldrig, så man kan nok ikke regne med det
=)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128