Hej
Fra vi besluttede os at vi skulle have barn og til jeg blev gravid gik der kun ca. 2-3 uger. Jeg kunne mærke da det skete, og efterfølgende ømme bryster og en stærk følelse af min krop var i forandring.
Vi tog en test som selvfølgelig var negativ, men jeg var stadig sikker. Så skulle jeg til julefrokost og tog en mere hvor der kom en svag streg nummer to. Og min kæreste blev overbevist.
Jeg voksede utroligt hurtigt og var nervøs for vi skulle have tvillinger, da jeg altid har drømt om når jeg skulle have barn at det skulle ET ad gangen.
Min kæreste er enæget tvilling hans brord fik tveæget tvillinger for 3 år siden og jeg har set hvor hårdt det kan være. Vi har også nogle naboer der har tvillinger på 9 månder, så jeg har en fornæmmelse af hvordan det er at have to børn på en gang.
D. 4 februar blev jeg scannet og fik mit livs overraskelse der er to fostre. Min første reaktion var "shit" tårene trillede og jeg begyndte at grine lidt hysterisk.
Puhaa... de næste par dage fik jeg hovedpine, kunne ikke sove og tankerne fløj rundt i mit hovede. Min kæreste er vildt lykkelig, men jeg skal virkelig vænne mig til tanken. Der er mange fordele ved at få to børn på en gang og vi har ikke nogen i forevejn, men hele min forestilling om at skulle have et barn braste.
Er der andre her inde der venter tvillinger? og hvordan havde i det da i fik beskeden?
Mvh.
Tvillingerne
Anmeld