Hobbyer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. februar 2009

Stumpen

Har I nogen af dem?? Noget I godt kan lide at lave?? (hvis/når I har tiden til det)

Jeg har jo godt med tid nu, så min store passion: læsning er der god tid til -er i gang med en rigtig god kærlighedsbog i øjeblikket.. Læste den for flere år siden og den er ikke blevet mindre god...

Derudover laver jeg skrapbøger (skal snart i gang med stumpens igen, sidste side er fra feb. sidste år) Jeg broderer også engang i mellem -har en juleløber jeg har været igang med i 4 år nu, så det skal tages bogstaveligt når jeg skriver ENGANG IMELLEM
Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

Charlie

Det har jeg da, og nu har jeg også igen fået tid til at dyrke den lidt mere, nu hvor jeg igen går hjemme
Det er desværre en lidt dyr en af slagsen, men jeg kommer altså ikke udenom den, for det ligger bare i mig. Men nok med alt det udenomssnak
Min helt store passion er fotografering. Jeg eeeeeelsker at fotografere. Jeg ville oprindeligt gerne være fotograf, men jeg droppede det, da jeg syntes det var for usikkert. Men nu har jeg fortrudt, at jeg ikke valgte det som karrierevej. Så jeg dyrker det på hobbyniveau. Det er dog først nu her det sidste års tid, at der rigtigt er kommet skred i mine fotografiske evner, efter jeg har fået et digitalt spejlrefleks (dSLR) Men interessen for fotografering har været der siden jeg var omkring 10 år. Det var min dejlige morfar, som introducerede mig til det
Men det er som sagt desværre en temmelig pengeslugende hobby at have, det er knap så fedt.. Men jeg har det bare så godt med kameraet i hånden

Knus Dorthe

Anmeld

12. februar 2009

st

Nej jeg har egentlig ikke noget jeg vil kalde en hobby. Men sysler med lidt kreative sider engang i mellem. Men ikke noget jeg laver tit.

Bruger egentlig bare min overskydende tid til at få slappet af. det er lige hvad det rækker til nu.

For år tilbage troede jeg at jeg skulle være det nye strikke-ikon. Men jeg opgav, da jegaldrig fandt ud af at strikke vrang. Kan kun ret-strik. Men det gav da også 3-4 sjaler.

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.