min krop er underlig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Anonym trådstarter

jeg er ikke længere sikret præventionen pga forstyrrelser i kroppen og derfor hedder det kondom hjemme her!

men min blødning stoppede kort efter stop af pævention og sådan stod det til med alm. udlåd i nogle dage indtil idag har jeg mens agtige milde smerter og pletbløder igen igen .. HVAD kan det evt skyldes jeg har ingen anelser om hvornår i tide eller utide dens virkning præcis har været stoppet .. men p-sprøjten siges at virke i 3 mdr og præcis der stoppede min blødning i nogle dage alm udflåd som nævnt før, og til idag ondt og pletbløder!!! jeg forstår det ikke! nogen bud piger.. p.s har voldsom kvalme men burde ik være gravid for er næsten lige blevet scannet pga min lange pletblødning  og der nævnte de ikke om graviditet ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Anonym trådstarter

kom bare med bud bud, buuud

Anmeld

4. november 2011

JJH

Den kan jeg desværre ikke hælpe med, tror jeg ville ringe til lægen hvis jeg var dig. :s

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Den kan jeg desværre ikke hælpe med, tror jeg ville ringe til lægen hvis jeg var dig. :s

okey god ide

Anmeld

4. november 2011

Tona

Anonym skriver:

jeg er ikke længere sikret præventionen pga forstyrrelser i kroppen og derfor hedder det kondom hjemme her!

men min blødning stoppede kort efter stop af pævention og sådan stod det til med alm. udlåd i nogle dage indtil idag har jeg mens agtige milde smerter og pletbløder igen igen .. HVAD kan det evt skyldes jeg har ingen anelser om hvornår i tide eller utide dens virkning præcis har været stoppet .. men p-sprøjten siges at virke i 3 mdr og præcis der stoppede min blødning i nogle dage alm udflåd som nævnt før, og til idag ondt og pletbløder!!! jeg forstår det ikke! nogen bud piger.. p.s har voldsom kvalme men burde ik være gravid for er næsten lige blevet scannet pga min lange pletblødning  og der nævnte de ikke om graviditet ..

Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår dit indlæg rigtigt, så hvis mit svar viser at jeg har misforstået dig, så bare se bort fra det

Nogle oplever, efter at være stoppet med prævention med hormoner i, at der kan gå lang tid med blødninger/pletblødninger ureglmæssigt eller at ens blødninger helt holder op. Det er fordi kroppen har fået en masse kunstige hormoner ned og nu skal vende sig til at fungere uden dem. Der kan gå nogle mdr.

Men syntes da klart at du skal nævne det for lægen og få hans/hendes mening  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.