God NF scanning :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.842 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. november 2011

grøn · ært

Vi kom til Nakkefoldsscanning i morges hos en rigtig sød jordmoder
Alt var bare så fint og fisteren havde det perfekt. Den er nu 6 cm fra hoved til numse. Hjernen udvikler sig som den skal, hjertet hørte vi slå derud ad, rygsøjlens små led fik vi set, som også er perfekte. Vi så dens små fingre, tæer og dens næse, læber, øjne og kindbensknoglerne i profil.
Hun målte naturligvis nakkefolden og det viste lav risiko :-)

Alt var bare så fint og livmoderen var stor og masser af plads til den lille.

Næste scanning bliver den 21. december Hvor må fisteren være stor til den tid. Der var allerede masser af forskel i detaljerne fra vores tidlige scanning i 9+6 til nu, 12+3.

Terminsdatoen er fastsat og er stadig 15. maj 2012 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Koen.

ih hvor skønt at alt bare er perfekt med babyen

tanja, Lærke og krøllen (12+6)

Anmeld

4. november 2011

Kruse90

Tillykke med den gode NF scanning.
Hvor er det bare dejligt

Anmeld

4. november 2011

grøn · ært

Tusinde tak - det er bare så vidunderligt at se og høre, at alt bare er lige som det skal være!

...og nu kom der også lige et billede fra scanningen på :-)

Anmeld

7. november 2011

viben

Tillykke med den vellykkede scanning  Ih ja hvor bliver det altså spændende med den næste... Vi er begyndt at tælle ned

Anmeld

7. november 2011

grøn · ært

viben skriver:

Tillykke med den vellykkede scanning  Ih ja hvor bliver det altså spændende med den næste... Vi er begyndt at tælle ned

Tak :-)

Ja, det bliver spændende med den næste scanningen, mener du? Aij, vi glæder os så meget til at se den lille fister igen!! :-D

Anmeld

7. november 2011

viben

grøn · ært skriver:

Tak :-)

Ja, det bliver spændende med den næste scanningen, mener du? Aij, vi glæder os så meget til at se den lille fister igen!! :-D

ja, det er MD scanningen jeg tænker på  og vi skal den 5 december, så nu er der under en måned!!  Men det er da også så fint den 21/12 - i får virkelig en tidlig julegave hvis i kan (og vil) se kønnet

Anmeld

7. november 2011

grøn · ært

viben skriver:

ja, det er MD scanningen jeg tænker på  og vi skal den 5 december, så nu er der under en måned!!  Men det er da også så fint den 21/12 - i får virkelig en tidlig julegave hvis i kan (og vil) se kønnet

Uuh, der er jo slet ikke længe til så :-D Skønt! Vil I kende til kønnet?

Vi vil ikke kende kønnet, men hvis den alligevel er en drillepind og viser sig frem, så er der jo ikke noget at gøre ved det ;-) Det er en fantastisk tidlig julegave, at få lov at se den lille <3 Den må jo virkelig være vokset til den tid. :-D

Anmeld

7. november 2011

viben

grøn · ært skriver:

Uuh, der er jo slet ikke længe til så :-D Skønt! Vil I kende til kønnet?

Vi vil ikke kende kønnet, men hvis den alligevel er en drillepind og viser sig frem, så er der jo ikke noget at gøre ved det ;-) Det er en fantastisk tidlig julegave, at få lov at se den lille <3 Den må jo virkelig være vokset til den tid. :-D

Vi er ikke ekstremt nysgerrige for at vide kønnet, men hvis man kan se det så vil vi gerne vide det - og ellers må det blive en overraskelse... Jeg satser på at vores "julegave" bliver at mærke liv!!  er i uge 22, juleaften, så der burde være en chance for at den kommende far kan mærke den lille...

Anmeld

7. november 2011

grøn · ært

viben skriver:

Vi er ikke ekstremt nysgerrige for at vide kønnet, men hvis man kan se det så vil vi gerne vide det - og ellers må det blive en overraskelse... Jeg satser på at vores "julegave" bliver at mærke liv!!  er i uge 22, juleaften, så der burde være en chance for at den kommende far kan mærke den lille...

Suk, ja, den julegave drømmer jeg også om! <3 Jeg er i 19+4 juleaften, så der er da en chance for, at jeg selv kan mærke livet. :-) Jeg glæder mig så meget til det!!

Vi var slet ikke i tvivl - vi vil aller helst ikke kende til kønnet. Men man kan jo slet ikke forudse, hvad den lille har tænkt sig at lave af spilopper ;-) Synes det må være en større overraskelse, at ligge med barnet og så se hvad det blev for en :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.