Goddag de damer.
Min søn på 8 uger har aldrig haft problemer med at falde i søvn. Jeg plejer når han ser lidt døsig ud, at lægge ham ned i hans vugge, og derefter falder han så bare i søvn. Om dagen gør jeg det samme på vores sofa eller sansegynge.
Men de sidste par uger har det ikke helt passet den lille herre! Om aften giver jeg ham et bad, et godt måltid bryst, og så godnat sang som vi plejer. Men han vil bare ikke falde til ro! Han får en klud over øjnene (som han nu er afhængig af om dagen) sutten i munden og alligevel skriger han bare. Så jeg har de sidste uger vugget ham i søvn og ladet ham ligge i vores seng (ellers vågner han kort efter, hvis han bliver lagt i vuggen).
Der er ingen problemer om dagen! Fra jeg lægger ham til han falder i søvn går der kun et øjeblik. Og der bliver han hverken vugget eller ligger i vores seng.
Er det det man kalder ulvetimen? Og hvornår kan jeg regne med at kunne lægge ham i egen seng om natten?
Jeg giver ham egentlig bare dårlige vaner ved at vugge og ligge i mors seng! Men jeg kan jo heller ikke lade ham græde sig selv i søvn i vuggen! Så gider han da først ikke ligge der! Æv æv jeg er bange for at vi har rodet os ud i noget værre noget
Anmeld