baby snyder sin mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2011

MariaJulie

Goddag de damer.

Min søn på 8 uger har aldrig haft problemer med at falde i søvn. Jeg plejer når han ser lidt døsig ud, at lægge ham ned i hans vugge, og derefter falder han så bare i søvn. Om dagen gør jeg det samme på vores sofa eller sansegynge.

Men de sidste par uger har det ikke helt passet den lille herre! Om aften giver jeg ham et bad, et godt måltid bryst, og så godnat sang som vi plejer. Men han vil bare ikke falde til ro! Han får en klud over øjnene (som han nu er afhængig af om dagen) sutten i munden og alligevel skriger han bare. Så jeg har de sidste uger vugget ham i søvn og ladet ham ligge i vores seng (ellers vågner han kort efter, hvis han bliver lagt i vuggen).

Der er ingen problemer om dagen! Fra jeg lægger ham til han falder i søvn går der kun et øjeblik. Og der bliver han hverken vugget eller ligger i vores seng.

Er det det man kalder ulvetimen? Og hvornår kan jeg regne med at kunne lægge ham i egen seng om natten?  Jeg giver ham egentlig bare dårlige vaner ved at vugge og ligge i mors seng! Men jeg kan jo heller ikke lade ham græde sig selv i søvn i vuggen! Så gider han da først ikke ligge der! Æv æv jeg er bange for at vi har rodet os ud i noget værre noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

serinasmor

jeg tror jeres seng lugter SÅ godt af mor og far ...

har du prøvet at putte ham i vuggen med den trøje du har haft på hele dagen ??

Anmeld

4. november 2011

MariaJulie

serinasmor skriver:

jeg tror jeres seng lugter SÅ godt af mor og far ...

har du prøvet at putte ham i vuggen med den trøje du har haft på hele dagen ??

nej det kunne jo være værd at prøve. men der er jo ingen problemer om dagen med at falde i søvn.

og når vi er ude kan han også sove hvor som helst, i alle former for larm

Anmeld

4. november 2011

serinasmor

MariaJulie skriver:

nej det kunne jo være værd at prøve. men der er jo ingen problemer om dagen med at falde i søvn.

og når vi er ude kan han også sove hvor som helst, i alle former for larm

tja ... nogle gange er de ikke til at finde ud af.. de kære små

men når det har stået på i et par uger tror jeg han har vænnet sig til at være hyllet ind i duften af mor når han skal sove til nat ..

det er bare et bud

Anmeld

4. november 2011

MariaJulie

serinasmor skriver:

tja ... nogle gange er de ikke til at finde ud af.. de kære små

men når det har stået på i et par uger tror jeg han har vænnet sig til at være hyllet ind i duften af mor når han skal sove til nat ..

det er bare et bud

tja jeg troede bare ikke de kendte forskel på dag og nat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.