Søger guldhamster unge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
628 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Corn

Vi søger en guldhamsterunge (eller har du kuld på vej, eller planlægger kuld), gerne salgsklar inden jul, og helst fra det Østjyske...

Så har du en dejlig unge som mangler et hjem, har vi en omsorgsfuld dreng med et brændende ønske om lige netop den.

Prisen er ikke vigtig, hvis dyret er det rette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

S.Maria

Skal det være guldhamster? Ellers mener jeg og have set en der sælger nogle dværghamster. Prøv og søg på dværghamster. Ved selvfølgelig ikke lige om hun bor i nærheden af dig, men det kunne jo være :-)

Anmeld

4. november 2011

Corn

Skal det være guldhamster? Ellers mener jeg og have set en der sælger nogle dværghamster. Prøv og søg på dværghamster. Ved selvfølgelig ikke lige om hun bor i nærheden af dig, men det kunne jo være :-)

Det skal være guld eller teddy...

Ikke dværg, da jeg synes de er for små (til børnehænder, ellers var de min favorit)...

Men tak fordi du var obs på det

Anmeld

4. november 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Corn skriver:

Vi søger en guldhamsterunge (eller har du kuld på vej, eller planlægger kuld), gerne salgsklar inden jul, og helst fra det Østjyske...

Så har du en dejlig unge som mangler et hjem, har vi en omsorgsfuld dreng med et brændende ønske om lige netop den.

I må bare ikk købe et plastik hus til et guldhamster .. Det gnaver sig ud af det .. Vi havde købt et ril vores søn . Og så en dag mens vi var på arbejde havde den bidt sig ud af den , og katten fik desværre fat i den :/ 

Anmeld

4. november 2011

Corn

I må bare ikk købe et plastik hus til et guldhamster .. Det gnaver sig ud af det .. Vi havde købt et ril vores søn . Og så en dag mens vi var på arbejde havde den bidt sig ud af den , og katten fik desværre fat i den :/ 

Jeg har selv haft (dværg)hamster(e) da jeg boede hjemme, så det trick kender jeg også godt... Og stol ikke på tremmerne, for vores to hanner(!!) var pludselig blevet til 13!!!! og de kravlede nemt ud mellem tremmerne og var overalt i huset...

Tror det tog en uges tid, før alle var indfanget igen

Min mor var alt andet end imponeret

Anmeld

4. november 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Corn skriver:

Jeg har selv haft (dværg)hamster(e) da jeg boede hjemme, så det trick kender jeg også godt... Og stol ikke på tremmerne, for vores to hanner(!!) var pludselig blevet til 13!!!! og de kravlede nemt ud mellem tremmerne og var overalt i huset...

Tror det tog en uges tid, før alle var indfanget igen

Min mor var alt andet end imponeret

Ja de er hurtige de små sataner ;D ogs derfor jeg ikk skal have såen et dyr mere .. Er sku lidt bange for katten ogs får fat i den ;D 

Anmeld

4. november 2011

anja89

Corn skriver:

Der er nogle på dba

Her er linket   http://www.dba.dk/hamster-guldhamster-3-stk/id-78567361/

Anmeld

4. november 2011

Corn

... fundet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.