Hjælp! Jakke til gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.422 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Anonym trådstarter

Ja, nu er det altså tid til at få mig en vinterjakke. Men med termin i Juni, hvordan finder jeg så en jakke, maven kan være i?

Skal jeg hen i en butik hvor der sælges graviditetstøj eller kigge på graviditetsjakke på nettet?

Please hjælp... for gud hvor er det koldt... Brrrr...

(Er forresten anonym da familien endnu ikke ved at jeg er gravid )

Ano-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Ja, nu er det altså tid til at få mig en vinterjakke. Men med termin i Juni, hvordan finder jeg så en jakke, maven kan være i?

Skal jeg hen i en butik hvor der sælges graviditetstøj eller kigge på graviditetsjakke på nettet?

Ano-

HM har faktisk en rigtig fin ventejakke, samt en poncho agtig jakke pt. som også er ret fin. 

Elllers mamalicious. 

Anmeld

4. november 2011

S-anne

Hvis jeg var dig ville jeg vente ogse lidt an. Det er jo ikke sikkert at din mave bliver kæmpestor før vinteren er forbi. Jeg ville nok bruge den fra sidste år og så vente med at købe en jakke til det bliver nødvendigt (med mindre den du har, har et snit som slet ikke kan kombineres med en bule på maven )

Mvh Sanne 

Anmeld

4. november 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Ano-

Nelly.com

Vælg: mor og så jakker.

Har selv netop modtaget en jakke derfra fra mamalicous der normalt koster 699 til kun 399

Den er bare lækker lækker lækker

Helt sikkert alle pengene værd (y)

Anmeld

4. november 2011

mor2011_

Jeg har købt en jakke i hm ikke i ventetøj afdelingen til 350kr ognede er masser af plads til maven så synes atDSU skal en tir til hm og købe en der det betaler sig ikke at købe ventejakke

Anmeld

4. november 2011

NilleG

Jeg har købt en jakke i mamalicious, det er snore i så man kan indstille den til hvor tyk man nu bliver efterhånden den er jeg rigitg glad for!!

Anmeld

4. november 2011

Camulla

Anonym skriver:

Ano-

Jeg har købt en Mads Nørgaard... Det er ikke en ventejakke, så jeg kan også bruge den bagefter og der er rigeligt med plads i  

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Nelly.com

Vælg: mor og så jakker.

Har selv netop modtaget en jakke derfra fra mamalicous der normalt koster 699 til kun 399

Den er bare lækker lækker lækker

Helt sikkert alle pengene værd (y)

Tusind tak

Er det den der hedder Lotta?) Er den god ty osv. til vinter? og har du købt i større str. end du plejer at bruge?

Anmeld

10. november 2011

eliasogmor

Anonym skriver:

Ano-

jeg er sat til juni med andet barn.. jeg tror ikke du  skal være nervøs for du ikke kan være i en alm jakke.. men hvis du er så bare køb en en str større....

Anmeld

10. november 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Tusind tak

Er det den der hedder Lotta?) Er den god ty osv. til vinter? og har du købt i større str. end du plejer at bruge?

Det er den her

http://nelly.com/dk/graviditetstøj/tøj/j akker/mama-licious-100226/lisa-parka-coat-7671-80/

Men de har mange fine derinde lige for tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.