kvalme - nu ingen kvalme? nu er jeg da nervøs :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

AnnaK89

stm2812 skriver:

NNeNej

forstår dig udemærket godt når du har været igennem det du har..

Opdagede de sidst at der var noget galt ved en af scanningerne?

Nej det gjorde de desværre ikke. Hun var 7 dage gammel da det vidste sig at der var noget galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

LilleMie

AnnaKJ skriver:

Jo - jeg får en udvidet "pakke", hvor jeg vist får nogle ekstra scanninger og så får jeg lavet en moderkagebiopsi eller fostervandsprøve. Men der er desværre længe tid endnu. Det er først i uge 10-14.

Ja det er længe at gå og være bekymret! Men dejligt at du får den "udvidede" pakke og får mulighed for at få lidt vished.

Men indtil der, prøv så godt du kan at slå tanken ud af hovedet og tænk på alle de kvinder, der ingen kvalme har eller kun har lidt kvalme og alle har fået raske børn. For jeg har i hvert fald aldrig hørt om en sammenhæng mellem let/ingen kvalme og hjerneskadede børn !

Anmeld

4. november 2011

AnnaK89

LilleMie skriver:

NNeNejiikikkik

Ja det er længe at gå og være bekymret! Men dejligt at du får den "udvidede" pakke og får mulighed for at få lidt vished.

Men indtil der, prøv så godt du kan at slå tanken ud af hovedet og tænk på alle de kvinder, der ingen kvalme har eller kun har lidt kvalme og alle har fået raske børn. For jeg har i hvert fald aldrig hørt om en sammenhæng mellem let/ingen kvalme og hjerneskadede børn !

Nej - men har bare hørt at meget kvalme er en god ting

Men ja det er rart at vi denne gang bliver tjekket i hoved og røv

Anmeld

4. november 2011

JJH

AnnaKJ skriver:

Jeg fik kvalme tirsdag morgen og kastede op. Havde det også onsdag og lidt igår. Idag vågner jeg også og har ingen kvalme eller nogen former for symptomer what so ever!!
Det var præcis det der skete da jeg ventede min datter også! En uge med kvalme og så var det slut.
Som mange af jer ved så er hun hjerneskadet. Og har hørt at kvalme er en god ting.

Nu bliver jeg jo bange for at det hele kan ske om igen?

Du skal ikke være nervøs for kvalmen ikke er der, bare nyd det. Jeg har døjet meget med kvalme og sagde til lægen at det måtte da være et godt tegn. han trak på smilebåndet og sagde ja, hold du dig til den teori, så bliver det nemmere at komme igennem.

Spurgte ind til det og kvalmen har intet med godt eller dårligt foster, men kroppens reaktion på det der foregår.

Så tag det roligt og nyd at kvalmen ikke er der.

Anmeld

4. november 2011

LilleMie

AnnaKJ skriver:

Nej - men har bare hørt at meget kvalme er en god ting

Men ja det er rart at vi denne gang bliver tjekket i hoved og røv

Prøv at læse lidt i denne debat: http://dindebat.dk/graviditet-foedsel/695613-sund-graviditet-vs-usund-graviditet.html

Der er i hvert fald mange blandede meninger om, hvad kvalme og andre gener har af betydning for om en graviditet er "sund". Måske det kan berolige dig lidt

Anmeld

4. november 2011

babymus77

Jeg havde ingen kvalme da jeg ventede mine børn måske en to dage!! Så tror ikke du skal være nervøs;-)

Anmeld

4. november 2011

stm2812

AnnaKJ skriver:

Nej det gjorde de desværre ikke. Hun var 7 dage gammel da det vidste sig at der var noget galt

Okay men håber da der er noget mere tjek på denne gang så, hvis de kan 'fange' sådan noget. Meeeen tror nu nok det hele skal gå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.