Open Office hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. november 2011

1012lmp

Hej med jer

Er der nogle der har styr på det IT og kan hjælpe mig?

Jeg har lavet eksamensopgave i denne uge og er endelig færdig.. yay

Men kan simpelthen ikke finde ud af det med sidetal.

Jeg skal først starte med at have sidetal på side 3 og der skal det starte med nr. 3 nogen der ved hvordan jeg kan bærer mig ad med det?

Hjælp modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

dpb

Er nødt til lige at spørge... det dokumet du har lavet det i er side 1 og 2 også i det?? for i så fald er jeg ikke sikker på hvordan....

ellers kan du trykke:

indsæt -> sidefod -> Standard

hereftter:

Indsæt-> felter -> sidetal

Herefter kan du markere første sidetal og dobbeltklik så kommer du ind i den der (i min version) hedder "rediger felter: dokument) og i bunden der er der et felt der hedder forskydning og hvis du skrive 2 der starter den med tallet 3...

Håber min forklaring er til at forstå er lidt svært at skrive...

Og at det måske hjælper dig

Qnuz

Anmeld

4. november 2011

1012lmp

dpb skriver:

Er nødt til lige at spørge... det dokumet du har lavet det i er side 1 og 2 også i det?? for i så fald er jeg ikke sikker på hvordan....

ellers kan du trykke:

hereftter:

Herefter kan du markere første sidetal og dobbeltklik så kommer du ind i den der (i min version) hedder "rediger felter: dokument) og i bunden der er der et felt der hedder forskydning og hvis du skrive 2 der starter den med tallet 3...

Qnuz

Tusinde gange tak det prøver jeg lige.... For kan sagtens sætte sidetal ind kunne bare ikek finde ud af at slette på de 2 første sider som er forside og indholdsfortegnelse.

Håber det virker..

Anmeld

4. november 2011

1012lmp

dpb skriver:

ellers kan du trykke:

hereftter:

Qnuz

Gud hvor belastende den forskyder som den skal på de første 3 sider på de sidste 3 fjerner den sidetallet...

Anmeld

4. november 2011

Nuser

Tror det er nemmere hvs du fjerner forside og indhold. Altså flytter dem over i et andet dokument. Og så derefter sætter sidetal på.

Anmeld

4. november 2011

dpb

1012lmp skriver:

Gud hvor belastende den forskyder som den skal på de første 3 sider på de sidste 3 fjerner den sidetallet...

træls... Ved ikke hvad man så kan gør... Er heller ikke så stærk i det program, men da jeg så dit spørgsmål blev jeg nysgerrig så gik lige hurtigt ind og prøved mig lidt frem Ja, lidt nørd er man vel

Håber du hitter ud af det... ellers må du såmænd gerne sende en kopi hvis det bliver aktuelt så prøver jeg mig gerne frem er bare lidt svært når man ikke har et dokument med mange sider Det gør det svært at se hvordan den reagere

Qnuz

Anmeld

4. november 2011

1012lmp

dpb skriver:

træls... Ved ikke hvad man så kan gør... Er heller ikke så stærk i det program, men da jeg så dit spørgsmål blev jeg nysgerrig så gik lige hurtigt ind og prøved mig lidt frem Ja, lidt nørd er man vel

Håber du hitter ud af det... ellers må du såmænd gerne sende en kopi hvis det bliver aktuelt så prøver jeg mig gerne frem er bare lidt svært når man ikke har et dokument med mange sider Det gør det svært at se hvordan den reagere

Qnuz

tak hvor er du sød... men skal aflevere kl 12 så har desværre ikke tiden til det...

Må bare printe et eksemplar med side tal og et uden også sætte dem sammen så det passer

men tusinde tak for hjælpen i hvert fald..

Anmeld

4. november 2011

dpb

1012lmp skriver:

tak hvor er du sød... men skal aflevere kl 12 så har desværre ikke tiden til det...

Må bare printe et eksemplar med side tal og et uden også sætte dem sammen så det passer

men tusinde tak for hjælpen i hvert fald..

Ja, så kommer det nok til at knibe med tiden...

Krydser for at det går godt med din eksamens opgave...

og det var da så lidt

Qnuz

Anmeld

4. november 2011

1012lmp

dpb skriver:

Ja, så kommer det nok til at knibe med tiden...

Krydser for at det går godt med din eksamens opgave...

og det var da så lidt

Qnuz

Tusinde gange tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.