søg i tråde -hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2011

kirsti

Jeg skal finde en tråd der var der for nogen uger siden men hvor søger jeg på ældre tråde? Nu har jeg ledt og ledt, og det er muligt jeg er blind, men kan ikke finde en søgefunktion

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

roenlund

jeg plejer bare at bruge den der google søg der er oppe i højre hjørne...

Anmeld

4. november 2011

kirsti skriver:

Jeg skal finde en tråd der var der for nogen uger siden men hvor søger jeg på ældre tråde? Nu har jeg ledt og ledt, og det er muligt jeg er blind, men kan ikke finde en søgefunktion

Jeg bruger den søge funktion der er i højre hjørne, lige ved siden af 'Log af'!

Så skriver jeg fx. et ord jeg kunne huske der var i overskriften, og så skal man lede lidt i de tråde der så kommer!

Stine og Lisa.

Anmeld

4. november 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
kirsti skriver:

Ja, det kan være lidt besværligt at søge efter en gammel tråd, som du skriver, men der er ikke andet at gøre end at bruge søgefeltet oppe i højre hjørne, som de andre skriver, og så prøve at skrive forskellige stikord at søge på.

Hvis du ved hvem der i sin tid oprettede tråden, kan du jo finde vedkommendes profil og se om du kan finde noget om det indlæg h*n har skrevet eller andre, som du ved har skrevet i tråden, og søge via deres indlæg på deres profil.

Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. november 2011

kirsti

Tak for svar allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.