Hvor ondt "må" ligamentsmerter egentlig gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Krussedulle

Normalvis lægger jeg ikke super meget mærke til dem, andet end hvis jeg lige får rejst mig for hurtig, eller strukket mig.. .... Men jeg har to gange oplevet at det gjorde så ondt, at det næsten trak tårer bla i nat, hvor jeg bare lige skulle vende mig om på den anden side.. det gjorde så ondt af jeg måtte rulle tilbage på ryggen, og have benene op ... Er det normalt? Det er ikke noget jeg har oplevet i mine andre graviditeter.. Håber der sidder nogle kloge mennesker derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

DK

Ligamentsmerter kan gøre pisse ondt. (jo undskyld mit sprog) Jeg  blev nødt til af og til at tage smertestillende. Det føltes dælme som om ligamenterne var ved at sprænges.

Så længe dine smerter ikke kommer regelmæssigt (som veer) så er alt fint. Du er sikker på det ikke er blærebetændelse du har fået? Det kan også gøre hammer naller. Evt ring og spørg lægen.

Knus

Anmeld

4. november 2011

Krussedulle

DK skriver:

Ligamentsmerter kan gøre pisse ondt. (jo undskyld mit sprog) Jeg  blev nødt til af og til at tage smertestillende. Det føltes dælme som om ligamenterne var ved at sprænges.

Så længe dine smerter ikke kommer regelmæssigt (som veer) så er alt fint. Du er sikker på det ikke er blærebetændelse du har fået? Det kan også gøre hammer naller. Evt ring og spørg lægen.

Knus

Ja, er du rigtig klog, det gør nas! .. Uh ja, det skulle ikke undre mig om jeg har fået endnu en omgang blærebetændelse håbede ellers det kunne vente til mit 25 ugers tjek den 16.. men må hellere få det tjekket.. tak for svar

Anmeld

4. november 2011

LR85

Har også oplevet de her kæmpe jag, så man må krumme sig helt sammen  

Anmeld

4. november 2011

Krussedulle

louiseandersen85 skriver:

Har også oplevet de her kæmpe jag, så man må krumme sig helt sammen  

Ja, det er ikke rart.. Puha.. Men det lyder da til at det er meget normalt så tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.