Uge 27 - Blødning ! Hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.686 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Witt

Hej Piger ! ..

Jeg er llige pludselig begyndt at bløde frisk blød her til aften !! er i 27+2!! . Er skide bange, men nogen der har oplevet det samme ??

Nogen ideer hvad det kan være ?? ..

Må jo nok heller få ringet til vagtlægen, men fuck hvor er jeg egentlig bange  ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

AnneBJ

Witt skriver:

Hej Piger ! ..

Jeg er llige pludselig begyndt at bløde frisk blød her til aften !! er i 27+2!! . Er skide bange, men nogen der har oplevet det samme ??

Må jo nok heller få ringet til vagtlægen, men fuck hvor er jeg egentlig bange  ...

Ring til FG i stedet, og ring nu - de kan berolige dig, eller undersøge dig! Vagtlægen vil også henvise til dem! 

for det ikke er noget særligt... 

Anmeld

3. november 2011

Muhmi

Ring til fødegangen med det samme.... De vil hjælpe dig meget bedre end os....

for at alting er i orden

Anmeld

3. november 2011

Witt

AnneBJ skriver:

Ring til FG i stedet, og ring nu - de kan berolige dig, eller undersøge dig! Vagtlægen vil også henvise til dem! 

for det ikke er noget særligt... 

Ringede til fødegangen, de kunne ikke hjælpe mig.. De sagde jeg skulle ringe til mit jordemoderteam, som jeg så har gjort.. Hun ville snakke med lægen og ringe tilbage, så får jeg besked på om jeg skal til herning .. Var nemlig på fødegangen i går med smerter i min venstre side som så gik helt tilbage i min ryg, men blødte ikke, hvilket jeg gør nu :/ ..

Tak

Anmeld

3. november 2011

Witt

Muhmi skriver:

Ring til fødegangen med det samme.... De vil hjælpe dig meget bedre end os....

for at alting er i orden

Ringede til fødegangen, de kunne ikke hjælpe mig.. De sagde jeg skulle ringe til mit jordemoderteam, som jeg så har gjort.. Hun ville snakke med lægen og ringe tilbage, så får jeg besked på om jeg skal til herning .. Var nemlig på fødegangen i går med smerter i min venstre side som så gik helt tilbage i min ryg, men blødte ikke, hvilket jeg gør nu :/

Anmeld

3. november 2011

Muhmi

Witt skriver:

Ringede til fødegangen, de kunne ikke hjælpe mig.. De sagde jeg skulle ringe til mit jordemoderteam, som jeg så har gjort.. Hun ville snakke med lægen og ringe tilbage, så får jeg besked på om jeg skal til herning .. Var nemlig på fødegangen i går med smerter i min venstre side som så gik helt tilbage i min ryg, men blødte ikke, hvilket jeg gør nu :/

Anmeld

3. november 2011

Gaia

Jeg blødte også i min forrige graviditet. Dervar det kontakt blødning fra livmoderhalsen pga. Den bliver mere blodfyldt under graviditeten og så var et blidkar sprunget. Det er rimelig ufarligt! Dog smadder ubehageligt. Håber det " bare" er det hos dig og at din baby er okay. Stort 

Anmeld

3. november 2011

TWT

Witt skriver:

Hej Piger ! ..

Vil ikke smutte uden at give et stort 

Håber alt er okay 

Anmeld

4. november 2011

Witt

Muhmi skriver:

Anmeld

4. november 2011

Witt

TWT skriver:

Vil ikke smutte uden at give et stort 

Håber alt er okay 

Mange tak ..

Venter på falk nu, så skal jeg til herning ! ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.