Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
roenlund skriver: jeg opper lige denne selvom der allerede er kommet mange kan man altid bruge en dejlig sang mere...
jeg opper lige denne selvom der allerede er kommet mange kan man altid bruge en dejlig sang mere...
Ja, eller til nogle der ik har opdaget denne super tråd!!
Stine og Lisa.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super tråd! Jeg har desværre ikke flere sange at bidrage med, end dem der allerede er med i tråden. Ihh hvor skal Villads og jeg hygge!
MissChrista skriver: En hjemmelavet pjatte pusle sang mel. Du skal børste dine tænder .... " for vi skal husk' at skifte bleen, hver gang du ski'er i'en , det er ikke kun på grund af den grimme lugt, det er nemlig ogs' fordi ellers klør det bagi , og det kan vi ikke li "
En hjemmelavet pjatte pusle sang mel. Du skal børste dine tænder .... " for vi skal husk' at skifte bleen, hver gang du ski'er i'en , det er ikke kun på grund af den grimme lugt, det er nemlig ogs' fordi ellers klør det bagi , og det kan vi ikke li "
Haha hvor er den sjovt! Den må jeg altså låne
Mamalou skriver: Super tråd! Jeg har desværre ikke flere sange at bidrage med, end dem der allerede er med i tråden. Ihh hvor skal Villads og jeg hygge!
Tilmeldt skriver: Ja, eller til nogle der ik har opdaget denne super tråd!! Stine og Lisa.
Dejligt at denne tråd er til glæde for så mange
Jeg opper lige denne tråd kunne godt bruge nogle flere sange. Kom endelig med jeres bud
AnneBJ skriver: Jeg læser til pædagog! Og kan bare - af ukendte årsager - en milliard børnesange... ”Så kom den lille søde mus Dip, dap, dip, dap Jeg vil bygge mig et husDip, dap, dip, dapPå et sted med fred og roDip, dap, dip, dapVil jeg bygge vil jeg boDip, dap, dip, dap:Under armen(foden,hånden osv) vil jeg boMen der’ jo ingen fred ogro: gentages x treHvor skal jeg bygge mithuuuusI min hånd lille mus” På "Dip dap" trykker jeg et sted på hans krop for hvert ordNår jeg synger hvor huset skal bygges, trykker/kilder jeg det sted (under foden er SJOV!)"I min hånd lille mus" - så holder vi lidt i hånd.. Vi har leget den til babyrytmik også, hvor vi brugte rasleæg
Jeg læser til pædagog! Og kan bare - af ukendte årsager - en milliard børnesange...
”Så kom den lille søde mus Dip, dap, dip, dap Jeg vil bygge mig et husDip, dap, dip, dapPå et sted med fred og roDip, dap, dip, dapVil jeg bygge vil jeg boDip, dap, dip, dap:Under armen(foden,hånden osv) vil jeg boMen der’ jo ingen fred ogro: gentages x treHvor skal jeg bygge mithuuuusI min hånd lille mus”
På "Dip dap" trykker jeg et sted på hans krop for hvert ordNår jeg synger hvor huset skal bygges, trykker/kilder jeg det sted (under foden er SJOV!)"I min hånd lille mus" - så holder vi lidt i hånd.. Vi har leget den til babyrytmik også, hvor vi brugte rasleæg
Den sang vi også ...
Vi gik til BabyBongo i Stefanskirken...
se hvad jeg kan se hvad jeg kan, kom og se det alle mænd.
jeg kan klppe med hænderne nu, det plejer jeg ellers ikke at kunne.
den er så sød, en gammelbørnetime sang, og alt kan sættes i stedet for at klappe knus Heidi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128