trille kontra Basson?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.544 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. februar 2009

pipsen

Hej, vi køber en startpakke til baby. Har kig på to forskellige - den ene med en Trille Fix og den anden med en Basson Viking til. Hvilke erfaringer har I gjort jer med dem? Ønsker ikke at købe en dyr barnevogn, men vil hellere bruge guldet på en rigtig god klapvogn senere, så derfor er valget faldet på disse...
/Lena

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

pusling30

Hejsa. Jeg købte en startpakke med en basson, og den har jeg stadig og den bliver nu brugt til nr 3 og er 5 år gammel. Det eneste er at farverne er falmet lidt af solen, men ellers kører den stadig effektivt.
Jeg valgte en vinrød med sorte kanter..
Men jeg har været tilfreds med min basson og regner med at mit 4 barn med tiden også kan bruge den.. Den har jo et liggemål på 90 cm.
Mvh Anja mor til 3
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. februar 2009

Balderson

pipsen skriver:

Hej, vi køber en startpakke til baby. Har kig på to forskellige - den ene med en Trille Fix og den anden med en Basson Viking til. Hvilke erfaringer har I gjort jer med dem? Ønsker ikke at købe en dyr barnevogn, men vil hellere bruge guldet på en rigtig god klapvogn senere, så derfor er valget faldet på disse...
/Lena

Ud af de 2 mærker ville jeg helt klart vælge Trille fix... Kunne aldrig finde på at vælge en Basson...

Vi har valgt en Trille til dagplejeren...

Anmeld

11. februar 2009

pipsen

Hmmm tænke tænke..
Tak for svar...

Anmeld

11. februar 2009

starsofheaven

Vi havde en trillefix og den var jeg godt tilfreds med, eller det vil sige jeg var vild med den og den var super god! Men så en dag jeg var i kære børn faldt jeg så få emmaljunga modial og den måtte jeg bare eje så solgte min trillefix men har været rigtig glad for den! Så ejg ville vælge den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.